Vraag

Proximus webmail: verzonden mails komen niet bij bestemmeling

  • 10 February 2022
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Na een tiental dagen vrij normaal gewerkt te hebben, duikt eenzelfde probleem opnieuw op.

Het probleem deed zich hier voor rond 16u :Meerder meldingingen  ‘ webtop error, er is een fout opgetreden’.

Sindsdien komen de verzonden mails wel in de map “verzonden” maar ze worden niet aan de bestemmeling bezorgd. 


5 reacties

Tja, heb je het webformulier al ingevuld?

Reputatie 4
Badge +2

Deze morgen functioneert het verzenden in Proximus webmail opnieuw zoals het hoort.

De e-mails die ik gisteren tss 16u en 19u35(dan stopte ik de pogingen) verstuurde zijn echter nog steeds niet aangekomen bij de bestemmeling en staan wel in de map “verzonden”.

Reputatie 7
Badge +3

@Argenteus 

Heb je zo’n mail van gisteren, die niet toegekomen is eens opnieuw proberen te verzenden? Komt deze dan nu wel aan? 

 

Groeten

Geert

Reputatie 4
Badge +2

@GeertC  ik heb er één opnieuw verzonden via ‘doorsturen’ naar mijn alias skynet e-mailadres en deze is onmiddellijk correct verstuurd en bezorgd. Wat mij nu ook is opgevallen is dat bij één van de bewuste e-mails die ik gisteren verstuurde naar een skynet + CC google adres, de google bestemmeling de e-mail wel ontving en de skynet ontvanger deze niet ontving. Ik wacht nu op een antwoord van nog skynet gebruikers betreffende het wel/niet ontvangen van de e-mail van gisteren.

Reputatie 4
Badge +2

@GeertC  Ik heb de personen die ik ge-e-maild heb op 10/02  tss. 16u en 19u30 gecontacteerd.
(Ik heb de mailbox enkel dan gebruikt)
Diegenen met een @gmail  adres ontvingen de e-mail. Geen enkele @skynet gebruiker ontving een
e-mail.

Op 11/02/2021 was alles opnieuw normaal met uitzondering van  af en toe problemen met layout , lettertype en -grootte, copy/past, bijlagen, afbeeldingen, het automatisch concepten opslaan, waaraan ook nog gesleuteld moet worden.

Deze morgen 12/02 was het inloggen niet mogelijk en toen het uiteindelijk toch lukte kreeg ik een lege undefined mailbox. Heb dit gemeld in een nieuw topic. Momenteel is ook dat probleem opgelost. Laat ons hopen definitief.

Reageer