Vraag

Proximus webmail inloggen lukt niet : onbekende fout


Reputatie 4
Badge +2

 


15 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, ook bij mij onbekende fout bij het inloggen.

Algemene fout, we zullen moeten afwachten tot Prox het opgelost krijgt

Reputatie 4
Badge +2

Kan iemand dit probleem aanpakken?

Proximus Webmail geeft nog steeds dezelfde fout!

Voor mij dezelfde fout. 

En dat is niet de eerste keer. 

De app werkt wel, dus ergens een probleem met de website.

Proximus webmail werkt goed als het werkt. Maar heb er geen vertrouwen meer in. Je weet nooit als de webmail wil openen of je aan je emails kan of niet. 

 

Algemene fout, we zullen moeten afwachten tot Prox het opgelost krijgt

Oei, wilde mij bericht verwijderen maar dat gaat niet?

Reputatie 6
Badge +3

Er is momenteel een algemeen probleem op de webmail. Onze teams zijn het aan onderzoeken.

Bij mij ook hetzelfde probleem.

Probleem is al meerdere maanden bij proximus bekend las ik, maar oplossing is er dus blijkbaar nog niet?

Getuigt niet van een optimaal werkende klantendienst mijn inziens, wat hier dus ook blijkt uit de groeiende lijstontevreden klanten

dat zal niet kloppen want het is nog maar pas dat ik het probleem heb met de webversie!

Probleem is al meerdere maanden bij proximus bekend las ik, maar oplossing is er dus blijkbaar nog niet?

 

werkt trouwens al terug bij mij :slight_smile:

dat zal niet kloppen want het is nog maar pas dat ik het probleem heb met de webversie!

Probleem is al meerdere maanden bij proximus bekend las ik, maar oplossing is er dus blijkbaar nog niet?

 

Proximus webmail onbekende fout

A

Ik plaats het probleem hier opnieuw omdat het gesteld werd als reactie op een ‘oud reeds beantwoord’ topic en misschien zo aan de aandacht ontsnapt.

Inloggen op Webmail(via Edge) lukt niet: onbekende fout. 

 

He Martin, zoals je kan zien hierboven is het dus wel degelijk 3 maanden geleden al gerapporteerd. Ik denk trouwens dat jij toen op dit topic ook gereageerd hebt 😉😉😉

Reputatie 7
Badge +4

= er zijn (opnieuw) verbindingsproblemen met de (een) mailserver  (time out)

 

 

Het werkt weer. Althans bij mij toch. :thumbsup:

 

bij momeneten 

dat zal niet kloppen want het is nog maar pas dat ik het probleem heb met de webversie!

Probleem is al meerdere maanden bij proximus bekend las ik, maar oplossing is er dus blijkbaar nog niet?

 

Proximus webmail onbekende fout

A

Ik plaats het probleem hier opnieuw omdat het gesteld werd als reactie op een ‘oud reeds beantwoord’ topic en misschien zo aan de aandacht ontsnapt.

Inloggen op Webmail(via Edge) lukt niet: onbekende fout. 

 

He Martin, zoals je kan zien hierboven is het dus wel degelijk 3 maanden geleden al gerapporteerd. Ik denk trouwens dat jij toen op dit topic ook gereageerd hebt 😉😉😉

inderdaad maar het was geen algemene fout en blijkbaar nu wel, was eigenlijk meer dat wat ik bedoelde.

Het werkt ook trouwens nog niet altijd,  want ik heb af en toe ook nog foutmeldingen, enfin we zien wel wanneer het goed komt, ik gebruik de webversie trouwens heel zelden ik gebruik een mailclient, maar daarmee wil ik niet zeggen dat de webversie zou mogen verwaarloosd worden ;-) 

Reputatie 4
Badge +2

Hier is het probleem opgelost. Inloggen lukt

Ja daarstraks ook en dan af en toe had ik het weer dat ik niet kon inloggen via in private browsing dan weer wel en nu werkt het ook terug in de gewone browser , mss is het dan nu toch definitief in orde gekomen.

Mss duidt dit op een probleem met cookie verwerking!? want in private browsing had ik geen foutmeldingen!!!

Reageer