Dit is de foutmelding die om de paar seconden verschijnt wanneer ik een te versturen mail aan het intikken ben. Ik kan niet meer verder werken, vooraleer ik die vervelende melding verwijderd heb, en dit moet ik om de 5 seconden doen. Hoe raak ik daar van af?
Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs
heb je nog altijd het probleem, zonet eens bij geprobeerd op W11/ Microsoft Edge / webmail.proximus.be
En het werkt hier zonder probleem om mail op te stellen en te versturen.
Hier regelmatig dezelfde foutmelding bij opstellen van een e-mail. Bij heropstarten van de webmail is het euvel voor eventjes verholpen en staat die half afgewerkte mail dan (meermaals) in concepten. Mij lijkt het probleem zich voor te doen wanneer de mail tussendoor (automatisch) wordt opgeslagen. Zeer vervelend! Ik werk met Firefox.
@jowantje: Exact hetzelfde van wat ik ervaar. Er wordt niet op gereageerd: zouden wij de enigen zijn met dit probleem?
@user @jowantje Dit was inderdaad een gekend probleem voor sommige van onze klanten, maar zou ondertussen opgelost moeten zijn. Ik zal jullie klanchten sowieso terug doorgeven.
In tussentijd zou het wel moeten helpen om de cache/cookies te wissen in je browserinstellingen of een andere browser te gebruiken.
Onze excuses voor het ongemak.
Van drie browsers cache leeggemaakt, biedt geen oplossing.
Telkens wanneer de foutmelding verschijnt, wordt de mail in ‘Concepten’ opgeslagen.
Bij langere mails staan ze er wel meer dan 10 keer in.
@user We hebben het probleem hier kunnen reproduceren en het is ondertussen doorgegeven zodat het opgelost kan worden. We hebben ook al gemerkt dat vooral klanten die een external account gebruiken (vb outlook.com, gmail.com ingesteld in je webmail) hier vooral last van ondervinden.
Ondertussen heeft mijn collega je mailboxen nagekeken. Jij hebt ook een outlook.com ingesteld in je webmail. Zou je die logingegevens eens kunnen nakijken of hem eventueel tijdelijk kunnen verwijderen om te zien of je het probleem dan nog hebt ? Accounts toevoegen in Proximus Webmail of Proximus Mail | Proximus
@jowantje Dit wordt inderdaad veroorzaakt door het probleem dat ondertussen is doorgegeven. We proberen je ondertussen al een tijdelijke oplossing te geven. Mijn collega is er nog mee bezig om je mailbox na te kijken momenteel.
@HadewychT: Wanneer ik nu het outlook e-mailadres wil openen (iets wat ik zelden of nooit doe), verschijnt deze foutmelding en kan dit niet geopend worden:
Ik kan een ander e-mailadres toevoegen, maar vind niet direct hoe een toegevoegd e-mailadres te verwijderen.
PS: Het account voor mijn Proximus mail werd (na een update door Proximus) gewijzigd: dit vermeldt nu 2 letters en 6 cijfers in plaats van het sinds jaren gebruikte MIJN.NAAM@skynet.be.
Outlook gebruikt ook van oudsher MIJN.NAAM@outlook.com, kan dit eventueel de reden zijn van deze foutmelding?
U kunt normalerwijze uw outlook.com account in Proximus mail verwijderen via keuze
instellingen (rechtsboven wanneer ingelogd) en vervolgens links kiezen
e-mail en
accounts (wijzigen of verwijderen)
P.S.
Ik ben er (voorlopig) wel niet (direct) in geslaagd via onderstaande een werkend outlook.com account aan Proximus webmail toe te voegen
Ik slaag er ook niet in om een mijn Yahoo account toe te voegen en ook niet de PX-Mail-app!
@HadewychT Hier nog geen verbetering merkbaar in de webmail. Nog steeds voortdurend foutmelding bij opstellen van mails. Bij het tussentijds opslaan loopt het duidelijk mis, met heel wat onafgewerkte mails in de concepten tot gevolg… cookies verwijderen helpt niet en een andere browser gebruiken evenmin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.