Beantwoord

Proximus webmail

  • 16 January 2020
  • 33 reacties
  • 2627 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

ik doe dit enkel als er problemen zijn.

Reputatie 7
Badge +4

“vermits cache/cookies/geschiedenis) systematisch gewist worden” heb je dat dan zelf zo ingesteld in je browser.

uiteraard @Martin (ik ben allergisch aan “cookies & Co” :innocent:)

“vermits cache/cookies/geschiedenis) systematisch gewist worden” heb je dat dan zelf zo ingesteld in je browser.

want ik heb nu al een paar keer geprobeerd in Edge en het blijft in het NL  of ik nu uitlog of inlog het blijft in het NL. ik surf dan wel via http://webmail.proximus.be 

Als ik surf via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html dan is uiteraard altijd in het NL dat het opstart , daar heb ik ook nooit dat probleem gehad wel gebeurt het soms als ik surf naar via http://webmail.proximus.be  dat het in het FR opstart maar dat is ook maar sporadisch dat dat dan eens gebeurd.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin & @Charlotte.D

ik vrees dat zuks geen oplossing biedt (vermits cache/cookies/geschiedenis) systematisch gewist worden

ik vermoed dat ik ondertussen de oplossing voor het 1e punt wel gevonden heb:

wijzig https://www.proximus.be/login/webmail

in https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html

in de favorieten …

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb dit bij mij net getest en bij mij staat dit ook in het NL (in firefox en in internet explorer).

dat is inderdaad het geval de laatste tijd en je moet dan wel even op NL klikken 

erna mag ik dan terug naar webmail.proximus.be surfen moet dan blijft dit in het NL bij mij.

Reputatie 7
Badge +4

ik gebruik meestal Edge en soms Firefox, telkens laatste versies 

thanks

Reputatie 7
Badge +4

Dag @M_016 , ik laat dit nakijken, via welke browsers heb je dit getest?

Reageer