Beantwoord

Proximus vraagt me voor een modem terug te sturen, dit betreft normaal een fout?

  • 10 October 2021
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik ben een maand geleden verhuisd naar een nieuw adres waarbij een technieker is langsgekomen voor het installeren van mijn Fiber lijn op het nieuwe adres. Ik heb toen echter mijn oude modem (BBOX 3V+) meegenomen naar het nieuw adres en door de technieker laten plaatsen, er is dus geen nieuwe modem geplaatst destijds. 

 

Desondanks ontvang ik een mail van Proximus met de vraag of ik zsm mijn oude modem (die heb ik niet, ik gebruik deze dus nog steeds), wil retour sturen naar hen. Dit kan in mijn ogen niet anders dan een fout betreffen gezien er geen modem vervangen is geweest?

 

Kan iemand dit even nakijken en eventueel uit het systeem halen? Ik wil uiteraard niet binnenkort plots een boete. Alle persoonlijke gegevens waaronder mijn klantnummer staan in mijn account.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 11 October 2021, 14:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Andries Ik heb het nodige gedaan waardoor je geen berichten meer zult ontvangen over het terugbrengen van de modem. Groetjes, Antonella

@Andries

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus forummedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. 

Reageer