Vraag

Proximus verhoogt limiet op 'onbeperkt internetvolume' van 750GB naar 3TB

  • 10 October 2019
  • 7 reacties
  • 1578 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Gisteren gelezen : Proximus verhoogt limiet op 'onbeperkt internetvolume' van naar 3TB https://www.techpulse.be/nieuws/240418/proximus-verhoogt-onbeperkt-internet-formule/
Mooi initiatief. Maar wij ouderen hebben hier niets aan. Kunnen beter belminuten verhogen, mobile data verhogen of heel de dag gratis bellen met de vaste lijn. Wie komt er nu aan 3TB. Kom maximaal aan 200 GB per maand.
Toch een mooie geste van PX maar kom eens met iets anders waar wij ouderen wel iets aan hebben

This topic has been closed for comments

7 reacties

Wat ik met al die 24.000.000.000.000 bitjes (3 biljoen Bytes) ga aanvangen weet ik ook niet ☺️
Is meer een beetje bedoelt als een tegenzet voor Telenet zijn hogere lijnsnelheden denk ik.
Reputatie 2
Badge

Is meer een beetje bedoelt als een tegenzet voor Poximus zijn hogere lijnsnelheden denk ik.

Je bedoelt Telenet ?
Inderdaad sorry, (mijn bericht gecorrigeerd) want als Proximus moet op gelijk niveau komen op gebeid van snelheid dan kunnen ze niet anders dan met het bruut geweld alle straten openbreken en glasvezel aanleggen 😉
Reputatie 7
Badge +1
PX zou ook op de kabel kunnen gaan. Net als Orange 🤔 Glasvezel maken wij niet meer mee. Als je zag bij de Presentatie door Mevrouw Leroy. 55 % over 10 jaar met de prio voor het bedrijfsleven. Dat PX eerst maar eens zorgt dat de Klanten die ADSL hebben naar VDSL2 over kunnen. Deze geste van PX is goed bedoeld maar slaat de plank volledig mis. Zitten wij ouderen niet op te wachten. Ben ook benieuwd als Orange de snelheid gaat verhogen, prijzen liggen daar lager dan bij PX en TN. We shall see 🤗😉
Eerlijk gezegd, ik spreek nu wel voor mijn eigen, lig ik met mijn 100Mb/s niet echt op een hoger snelheid te wachten.
Waar ik wel meer zou aan hebben is aan een hogere uploadsnelheid (nu gekapt op 6Mbps)
Maar er zijn er natuurlijk nog genoeg die met lager snelheden moeten tevreden zijn en dat is dan weer een ander verhaal!
Reputatie 7
Badge +1
Maar één ding snap ik nog steeds niet. TN zegt duidelijk waar ze naar toe willen qua snelheid. PX zegt hier nooit iets over, glasvezel is in de verre toekomst terwijl TN de kabel al voorhanden heeft. Dus voor Orange een koud kunstje om straks te volgen. Maar waarom komt PX niet met een planning waar naar toe. Hoe vlug is iedereen van de ADSL naar VDSl2 toe, dat is toch het minimum of niet soms. PX klanten betalen al de volle roefel voor een ADSL-VERBINDING. Geef die voorrang dat ze tenminste waar voor hun abonnementsgeld krijgen en niet de verhalen op dit forum met snelheden van nog geen 10 Mbit. Sorry maar ik vind dat PX veel klanten onterecht veel te veel laat betalen met nog steeds een ADSL lijn 😪😥🤨
Nu ken ik totaal geen cijfers van hoeveel % er nog op 10 Mbit (of nog lager) zitten, afgaand op het aantal klachten in dit verband hier op het forum, zou ik denken dat dit % heel laag is, mss geeft dit een verkeerd beeld, enfin waar ik naar toe wil is dat als dit % werkelijk laag ligt denk dat ze niet geneigd om daar al hun peilen aan te verschieten, want je moet wel rekening houden dat TN daar ook nog niet veel pijlen aan verschiet afgaand op de reacties die er dan in veel gevallen op volgen is dat ze ook niet kunnen naar TN overstappen!?