Beantwoord

Proximus oproepen en mails .. 3de help bericht en tevens laatste bericht nu!!

  • 18 July 2022
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Badge

Als jullie nu niet meteen mijn gsm nummer en mailadres weghalen bij andere proximus klanten .. dan ben ik voornemens om al mijn diensten bij Proximus op te zeggen.

 

Word gvd met een deurwaarder gedreigd door een frans sprekende proximus medewerker.

Ik heb nog nooit 1 openstaande rekening gehad bij proximus en betaal automatische.

Jullie hebben jullie administratie niet op orde en ik ontvang nu al meer dan een half jaar oproepen op mijn gsm die voor andere klanten bestemd zijn. 

Openstaande rekening staat uiteraard niet in mijn Proximus, maar ik word wel steeds gebeld door proximus medewerkers, Installateurs, Techniekers (en ja dit is een echt proximus nummer en werd al bevestigd dat dit een echt proximus nummer is)

 

Mijn vertrouwen is inmiddels weg in Proximus en word niet graag voor wanbetaler uitgemaakt.

Jullie hebben mijn prive gegevens gelekt en dit kan niet anders

En dit is tevens het laatste wat ik hier nu over schrijf.

icon

Beste antwoord door tina.b 18 July 2022, 16:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Paul JR Bastings 

Ik vermoed dat het om dezelfde Klant/persoon gaat die in je vorige topic stond.

Je hebt toevallig niet gevraagd voor welk klantennummer/persoon men belde? :-( 

Ik heb het account van die andere FR persoon dieper nagekeken en inderdaad achterliggend nog eens hetzelfde gsm nummer van in het order teruggevonden en dadelijk gewist.

De deurwaarder zal niet bij jou terechtkomen, want de vermelde openstaande rekening waarvoor men belt, staat op een ander klantennr en andere naam, ander adres… daar zouden ze spoedig achterkomen…. maar ik begrijp je frustratie… het zou niet mogen gebeuren, excuses.

Wil je aub bij een volgende telefoon nog eens vragen of ze wel zeker bellen voor jouw naam/klantennr? en ons eventueel doorgeven voor welk nr ze wel bellen? dat zou ons hier al een stuk vooruit helpen om dit verder uit te zoeken… 

vriendelijke groeten

Tina

 

Badge

@Paul JR Bastings

Ik vermoed dat het om dezelfde Klant/persoon gaat die in je vorige topic stond.

Je hebt toevallig niet gevraagd voor welk klantennummer/persoon men belde? :-( 

Ik heb het account van die andere FR persoon dieper nagekeken en inderdaad achterliggend nog eens hetzelfde gsm nummer van in het order teruggevonden en dadelijk gewist.

De deurwaarder zal niet bij jou terechtkomen, want de vermelde openstaande rekening waarvoor men belt, staat op een ander klantennr en andere naam, ander adres… daar zouden ze spoedig achterkomen…. maar ik begrijp je frustratie… het zou niet mogen gebeuren, excuses.

Wil je aub bij een volgende telefoon nog eens vragen of ze wel zeker bellen voor jouw naam/klantennr? en ons eventueel doorgeven voor welk nr ze wel bellen? dat zou ons hier al een stuk vooruit helpen om dit verder uit te zoeken… 

vriendelijke groeten

Tina

 

Het probleem bij deze telefoontjes is dat ze steeds in de Franse taal zijn .. en hun vaak weigeren om Nederlands te spreken.

Lol, ik spreek ook geen Frans, maar ik heb een geldig excuus ervoor .. Ik ben een Nederlander oorspronkelijk en in Nederland is Frans geen verplichte taal op school. (Maar in België op school is het wel meestal verplicht dat iedereen Frans en Nederlands leert, daar Belgie 2 talig is) 😃

Reputatie 6
Badge +2

Een kasteelheer in België kon vroeger enkel Frans! Zelfs in het kasteel van Turnhout heerste Monsieur le Juge. 

Reputatie 7
Badge +4

@Paul JR Bastings 

U kunt vragen/eisen dat men u in het Nederlands aanspreekt 

Indien het probleem zich zou blijven stellen, lijkt het mij aangewezen dat u beroep doet op de ombudsdienst telecom om aan het probleem een einde te maken 

= of zijn het kwaadwillige oproepen of is de info in het klantenbestand van Proximus niet in orde of is het een combinatie van beide 

Ombudsdienst voor telecommunicatie (ombudsmantelecom.be)

 

ik denk toch na wat @tina.b laatst gepost/voorgesteld heeft het wel in orde komt of zal in orde komen.

Maar indien uiteindelijk niet kan het altijd via de weg  die @M_016 voorgesteld heeft.

Badge

@Paul JR Bastings

U kunt vragen/eisen dat men u in het Nederlands aanspreekt 

Indien het probleem zich zou blijven stellen, lijkt het mij aangewezen dat u beroep doet op de ombudsdienst telecom om aan het probleem een einde te maken 

= of zijn het kwaadwillige oproepen of is de info in het klantenbestand van Proximus niet in orde of is het een combinatie van beide 

Ombudsdienst voor telecommunicatie (ombudsmantelecom.be)

 

Ik vertrouw @tina.b helemaal en trouwens alle (Vlaamse) Proximus medewerkers van de klantenservice, werd altijd goed geholpen bij eigen netwerk problemen en hun blijven je net zolang helpen tot alles weer normaal werkt.

Maar ik pik het niet als een Franstalige medewerker me dreigt en dan ineens wel Nederlands kan spreken en me dan dreigt met een deurwaarder … en nog niet eens luistert als ik zeg dat ze steeds de verkeerde belt.

 

Ook krijg ik heel vaak telefoon van vreemden die verkeerd bellen en mij dan zeker 3 keer zeggen, dat kan niet ik heb wel het juiste gsm nummer en geef me nu die persoon aan de lijn. (toch heb ik een oud gsm nummer dat nooit verandert is sinds 2000 inmiddels al)

Reageer