Proximus Onbekwaam !

  • 16 April 2019
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Proximus - Zijn geld boeven !

Als ik zou kunnen kiezen voor een andere gsm operator, zou ik zeker niet voor Proximus gaan.
Ze zeggen je diensten af, zonder waarschuwing, laten je 100 keer bellen, zijn onbeleefd en onbekwaam.

Ten tweede, leggen ze af als het hun niet aanstaat. Ik ben al 7 dagen zonder internet thuis, en of Proximus tv. Ze vinden je niet terug in het systeem, de andere zegt dat ik 24 uur moet wachten,nog andere persoon zegt dat ik 10 dagen moet wachten, dus al 17 dagen zonder iets ... Dan durven ze nog te vragen voor 80 euro her indienststelling.

Ze hebben me dit al vorig jaar gelapt en zat zonder internet voor 1 maand. Twee weken wachten voor dat je “case” wordt verwerkt... en dan cherry on The cake, moet je nog eens twee weken wachten voor een technieker.

Ik kan niet geloven dat de grootste operator van het land zo onbekwaam is.

Ze hebben mijn lijn verbroken zonder waarschuwing, en of e-mail of sms. Ze vragen jou om te bellen of e-mailen als er een probleem is. Maar als je gsm op NO SERVICE staat, is dat onmogelijk en moet ik dus naar een internet café om te kunnen “chatten”.

In mijn vriendenkring en familie zijn we allemaal bij Proximus. Ik zal daar verandering in brengen... ik ben deze operator stront beu.
En zal het mijn werk maken om hun dit duidelijk te maken.

Ik ben nu al van de 9de april aan het wachten voor herindienststelling en ben de moed verloren. Wat wel duidelijk is, is dat na het internet te scannen meer dan 1000 klachten zijn (zelfs als ze de helft verstoppen ) en zelfs artikels van het laatste nieuws van vorig jaar... meer dan 6000 klachten.

Tip voor Proximus : We zijn vandaag in een digitale wereld. Waarom
Is er geen mogelijkheid om live te kunnen spreken met een medewerker, waarom als een gsm blokkeert je zelf niet kan bellen voor klachten,... mijn tip, in de plaats van een privé forum, waarom geen What app lijn van Proximus... dan kunnen al de geblokkeerde klanten hun probleem oplossen idpv naar een internet café te gaan voor te kunnen chatten.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als het zo erg is als je beschrijft dan zou ik naar de concurrentie stappen.
Ik heb ook al wel eens een aanvaring gehad met Proximus, maar we komen er wel altijd uit als beschaafde mensen.
Als proximus een herinstelling moet doen, dan ben je ook buiten dienst gesteld. Weet je waarom?
Ik heb een beetje schrik van mensen die het allemaal heel goed weten.
Hallo Camille

Zou je mij misschien je klantengegevens kunnen doorsturen?
Dan kijk ik na wat er gebeurd en wat ik kan doen.

Groetjes
Samantha