Beantwoord

Proximus Mail weigert om nog meer extra mappen aan te maken - Krijg steeds foutmelding !

  • 29 January 2018
  • 6 reacties
  • 871 Bekeken

  • Rising star
  • 21 reacties
Ik lanceerde eerder al een topic met een andere titel over het probleem.
Omdat ik ondertussen nog geen oplossing heb gekregen, even met een andere Topic titel ...
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Ik ontdekte een 14-tal dagen geleden de vernieuwde / fel verbeterde versie (lay-out) van de "Proximus Webmail"
Er wordt nu geen reclame meer toegevoegd, wat deze website vroeger erg traag deed werken door het voortdurend "refreschen" van de reclame-banners.

Tot nu mailde ik met het (gratis) programma "Windows Live Mail".
Dit werkt zeer goed, en heeft veel mogelijkheden.
"Windows Live Mail" wordt echter niet meer ondersteund, en kan ook niet meer worden gedownload.
Omdat het misschien binnenkort helemaal gedaan kan zijn met deze "Windows Live Mail" heb ik besloten om verder te gaan met de vernieuwde "Proximus Webmail".

Op dit ogenblik heb ik ong. 3/5 van mijn in "Windows Live Mail" mails & mappen kunnen recupereren, door deze mails en mappen te "exporteren" naar de vernieuwde Proximus Webmail.
Dit is vrij omslachtig werk, ik heb op Ă©Ă©n voormiddag ong. 2,8 GB aan mail kunnen importeren in "Proximus Webmail".
Deze mails heb ik in "Proximus Webmail" ondergebracht in momenteel 11 hoofdmappen en 94 submappen.
Dus alle mappen samen = 105 mappen in totaal.
Ik moet "zeer dringend" nog een aantal extra mappen en mails toevoegen.

Echter, nog meer "Mappen" bij maken lukt niet meer.
"Proximus Webmail" weigert dit nu steeds.
Ik krijg steeds de FOUT melding:
"E-mail map "Naam Map" kon niet worden aangemaakt (mogelijk omdat er niet voldoende rechten zijn op de hoofdmap default of omdat de mapnaam ongeldig is)"

Er is plaats voor 50 GB op de "Proximus Webmail", ik zit nu op 2,8 GB.
(het verbruik zie je helemaal onderaan ! )

Ik heb al een paar keer mijn "Proximus" wachtwoorden hersteld, en instellingen herstart.
Ook alles nagekeken, opgeschoond, verwijderd wat kon, etc . ...
Ik heb ook al de geschiedenis, cookies, etc. verwijderd.

Ik heb ook een synchronisatie met mijn "Google Mail" account, daar komt alle mail goed binnen.
Met de "Proximus Webmail" mails verzenden, bekijken, en ontvangen, dat lukt allemaal zeer goed.

Heb ik teveel mailvolume (+ 2000 mails) op te korte tijd ingebracht, en is er hierdoor "iets" geblokkeerd geraakt?
Heeft iemand een oplossing of een idee?

Ondertussen heb ik al 3 x gebeld met de "technische dienst" van Proximus.
Ze weten telkens van "niets", en moeten "het" telkens gaan vragen, of gaan een dossier opmaken en terugbellen.
Ik ben dan naar een Proximus Center geweest, daar heeft men dan nog eens een dossiertje opgemaakt, met een tijdstip dat Proximus mij later zou terugbellen.
Uiteindelijk heeft er mij 1 iemand teruggebeld.
Na een tijdje wachten (moest het nog eens ergens vragen ....) kreeg ik als antwoord dat het aantal mappen beperkt zou zijn tot 100 mappen.

Volgens mij is dit antwoord een smoes, een uitvlucht om er vanaf te zijn.
Trouwens ondertussen had ik al 105 mappen kunnen aanmaken, voor het blokkeerde.
Voor een bruikbaar volume van 50 GB aan E mail, is 100 mappen echt belachelijk !

Verder zie ik op dit Forum dat er nog klanten zijn met hetzelfde probleem.
Blijkbaar moet er bij Proximus een probleem zijn, en willen ze dat naar goede gewoonte NIET toegeven !

Heeft iemand een idee hoe dit probleem alsnog kan worden opgelost ?
icon

Beste antwoord door ThomasP 6 February 2018, 16:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag JPJ, er is inderdaad een limiet op het aantal folders. Dit was voordien, voor het vernieuwen van de Proximus webmail, ook al zo. Ik heb de vraag nog eens gesteld bij het desbetreffende team. Ik houd je op de hoogte.
Het enige wat ik voor het moment heb van verandering, is dat er sinds deze morgen (30 01 18) de vervelende en vertragende reclame-banners weer terug zijn van weggeweest.
Wanneer komt er een optie om deze ongewenste reclame "af te zetten" ???
Reputatie 7
Badge +6
JPJ, welke website zit je?
Er zijn 2 versies:
  • Skynet (sponsered): https://webmail.proximus.be/skynet
  • Proximus (bereikbaar via email icoon rechtsboven op de Proximus homepage): https://webmail.proximus.be
Aan ThomasP.

Inderdaad bij de bovenste link is er reclame.
Bij de onderste link is er geen reclame.
Dank voor de info ....

Nu nog graag een oplossing om mijn probleem "om meer mappen te openen" ?
Bedankt bij voorbaat !
Reputatie 7
Badge +6
Ik houd je op de hoogte zodra ik bevestiging krijg maar vermoedelijk is dit te wijten aan de limiet op het aantal folders. Deze was voordien ook al aanwezig dus tenzij dit gewijzigd is, zal dit ook nu nog van toepassing zijn. 🙂
Weldra meer info! 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hey JPJ, het heeft wat langer geduurd maar feedback ontvangen van onze ontwikkelaars. De limiet is er nog wel degelijk en staat op 100 folders in totaal (foldes + subfolders). De reden dat je er een paar meer hebt is waarschijnlijk door de synchronisatie die wat langer duurde. Maar het is dus 'normaal' dat je er geen extra meer kan bijmaken. Misschien eens kijken welke folders je kan elimineren. 🙂

Ik heb momenteel geen info of dit in de toekomst zal wijzigen of niet.

Reageer