Proximus Mail probleem

  • 11 October 2021
  • 12 reacties
  • 938 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Er is momenteel een probleem bij Proximus met de Email via Webmail | Proximus   alsook met de  app. Je krijgt de melding Aanmeldfout U wachtwoord is veranderd enz……of  Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord………. Als het toch lukt om in te loggen krijg je de melding dat je geen mailboxen hebt. Gewoon afwachten en zeker niet proberen om je wachtwoord te veranderen. Idem via MY Proximus Producten | Proximus daar krijg je de melding Keine Mailboxen 

 

Gewoon afwachten Proximus is ermee bezig is een serverprobleem dit is wat ik als uitleg kreeg .


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad maar via windows mail en thunderbird kan ik hier blijkbaar nog altijd aan mijn e-mails dus ik vermoed dat het enkel webmail zelf betreft (en de achterliggende proximus mail servers nog actief/bereikbaar zijn)

Inderdaad het is via een mailclient geen probleem. 
NB: heb het zowel geprobeerd onder windows 10 met “Windows Mail” alsook via “Thunderbird”

Reputatie 7
Badge +4

Hier blijkbaar proximus webmail blijkbaar terug ok (op dit ogenblik althans)

Bij mij ook ‘t zal opgelost zijn veronderstel ik.

Reputatie 7
Badge +4

Vandaag loopt het blijkbaar weer in het honderd

Niet alleen webmail ook via windows mail en thunderbird problemen (traag laden e-maills lege e-mails, oude verwijderde e-mails, ...)

Ditmaal proximus mailservers zelf vermoedelijk

 

waarschijnlijk weer afhankelijk van welke servers je passeert want nog geen problemen ondervonden via web en applicatie versie.

Update: Hier nu ook problemen enkel met mails met bijlagen, waar het laden (heel)lang duurt.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag loopt het blijkbaar weer in het honderd

Niet alleen webmail ook via windows mail en thunderbird problemen (traag laden e-maills lege e-mails, oude verwijderde e-mails, ...)

Ditmaal proximus mailservers zelf vermoedelijk

 

Idem hier bij mij sinds gisteren avond 21.40 uur reeds. Was een nationale storing die nu nog steeds voor problemen zorgt. 

Continue onderbrekingen , wachtwoord geweigerd , server niet bereikbaar, mails die met enorme vertraging toekomen enz…   Ook deze ochtend sinds 07.45uur tot heden af en toe problemen , mails die leeg binnenkomen,  mails die 3 maal binnen komen, enz… Het antwoord dat ik kreeg van Proximus telefonisch “ We zijn een onderhoud aan het doen aan de mailservers wat de aflevering van mails kan beïnvloeden” 

Ok, dan wachten we gewoon maar af tot Prox het opgelost krijgt.

Ik hou zo wat de socials in het oog op internet en eigenlijk wel heel weinig meldingen van proximus mailproblemen zeker als het een nationaal probleem is, maar natuurlijk ondervindt blijkbaar niet iedereen de zelfde mailproblemen. Had ik niet een grote bijlagen gehad in een mail dan ging ik het ook niet opgemerkt hebben.

 

Nog steeds problemen bij gebruik van webmail.
Versturen of binnenhalen van mails duurt langer dan normaal.
Soms geen mailboxen.
Een mail met bijlage(n) versturen lukt niet, geeft:

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@JackP Heeft u dit probleem nog steeds ? Kan u eens testen of dit probleem zich voordoet in verschillende browsers (chrome, firefox, edge,...) ? 

Wat bedoelt u juist met ‘soms geen mailboxen’ ? Is de linkerkant van je scherm dan leeg ? 

Dit probleem sleept al aan sinds vorige jaar, eind december. Dit wordt echt problematisch, vooral als alles via email moet gebeuren. reset mailbox, reset bbox op vraag technische diensten helaas alles zonder resultaat. Dan komen jullie af, ter compensatie, met 2 nutteloze extra packs voor 1 maand gratis.

Het enige wat ik wil is een oplossing voor het niet ontvangen en kunnen openen van mijn emails.

Ja er zitten belangrijke in die invloed hebben in mijn inkomsten.

 

graag een dringend oplossing. (we zijn er mee bezig is niet meer voldoende)

Reageer