Beantwoord

proximus mail is geblokkeerd

  • 27 August 2019
  • 9 reacties
  • 789 Bekeken

Proximus wil mijn mailbox niet deblokkeren omdat deze zou gehacked zijn om spam te versturen. ik heb mijn mailadres wel nodig omdat ik tickets moet afdrukken die verstuurd worden naar mijn geblokkeerd mailadres. iemand een oplossing? heb al gebeld en gemaild naar proximus, steeds hetzelfde antwoord, pc laten opkuisen, dan pas een nieuw wachtwoord en deblokkage.....maar dat komt te laat, donderdag worden de tickets verzonden....
alvast bedankt gunter
icon

Beste antwoord door Martin 27 August 2019, 13:06

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gaat dit over het mail adres dat aan je forum profiel hier is gekoppeld?
neen, dit is het mailadres van mijn vriendin, ik kan via het mijne niets ontvangen, noch versturen groetjes gunter
Van zodra er aan alle controles voldaan is, vraag om uw IP-adres van de zwarte lijst te halen. Als u uw IP-adres niet kent, surf naar WhatIsMyIP (in het Engels) om het te achterhalen. Het is van belang dat u alle controles hebt uitgevoerd omdat er anders een risico is dat uw IP-adres anders automatisch terug in onze blacklist wordt opgenomen.

Maar gebruik dan wel een laptop/smartphone desnoods bij iemand anders om je mailbox te raadplegen bv via http://webmail.proximus.be want als je uw laptop of ander toestel gebruikt waar bv spammails verstuurd worden (eventueel door een spambot) aansluit na het verwijderen van de zwarte lijst , vlieg je in de kortste keren terug op de blacklist.
hallo Martin, ja dat is momenteel het dringendste probleem....ik kan bij mijn vriendin op haar pc mijn mails ook niet openen, dat is daar ook geblokkeerd!!! donderdag verwacht ik een mail met in bijlage tickets voor de voetbal....en aangezien die verstuurd worden naar mijn geblokkeerd mailadres kan ik die nergens openen en afdrukken. iedereen die ik gemaild of gebeld heb bij proximus zegt dat ze mijn mail niet kunnen (willen) deblokkeren alvorens mijn pc opgeschoond is. ...waarom is het dan niet mogelijk om die mails te bekijken en af te drukken op eens andere pc?
Reputatie 7
Badge +4
@kristel2620 Kan je even je mail adres toevoegen aan je forum profiel hier? Zo kan ik even nagaan wat er juist aan de hand is.
samuel, ik heb mijn klantennummer en mailadres ingegeven in mijn profiel, groetjes
Reputatie 7
Badge +4
samuel, ik heb mijn klantennummer en mailadres ingegeven in mijn profiel, groetjes
hi Kristel, ik kijk om je mailbox vrij te geven maar raad je aan om de mails maar te raadplegen op een ander toestel tot je pc is opgeschoond
hallo Johan, alvast bedankt....ik zou heel graag mijn mails lezen/ontvangen op een andere pc, maar 't probleem is dat ze niet willen deblokkeren, ik kan inloggen op my proximus met mijn mailadres, maar als ik de mails wil bekijken, dan gaat het niet. Volgens de 2 dames op de chat en telefoon, kan proximus mijn mail niet deblokkeren alvorens mijn eigen PC opgeschoond is....ze kunnen dus geen nieuw wachtwoord geven om op een andere PC te gebruiken....echt jammer, want nu kan ik overmorgen mijn ticket niet afdrukken....weet jij nog raad? dankjwel
Reputatie 7
Badge +4
hallo Johan, alvast bedankt....ik zou heel graag mijn mails lezen/ontvangen op een andere pc, maar 't probleem is dat ze niet willen deblokkeren, ik kan inloggen op my proximus met mijn mailadres, maar als ik de mails wil bekijken, dan gaat het niet. Volgens de 2 dames op de chat en telefoon, kan proximus mijn mail niet deblokkeren alvorens mijn eigen PC opgeschoond is....ze kunnen dus geen nieuw wachtwoord geven om op een andere PC te gebruiken....echt jammer, want nu kan ik overmorgen mijn ticket niet afdrukken....weet jij nog raad? dankjwel

Sinds gisterennamiddag is de mailbox waar je e-mailadres is aangekoppeld terug geopend. Kan je via je MyProximus account eens een nieuw e-mail wachtwoord instellen. De procedure kan je terugvinden via wachtwoord mailbox .

Reageer