Vraag

Proximus mail

  • 26 June 2020
  • 5 reacties
  • 498 Bekeken

Reputatie 2

Beste Forum,

Ik merk dat ik niet meer kan inloggen op mijn Proximus webmail.

Is dit het gevolg van een windows 10 update?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Vriendelijke groeten.

 


This topic has been closed for comments

5 reacties

bedankt voor de feedback, Ik zet die niet meer op,  ook al verschillende keren problemen gehad hiermee er wordt soms wat te veel geblockt :relaxed:

Reputatie 2

Beste Forum,

Probleem is opgelost na uitschakelen van mijn AdBlock.

 

blijkbaar moet je hierop niet wachten want ik lees :

Klik vervolgens op Aanpassen. Als uw nieuwe wachtwoord goed werd geregistreerd, dan ziet u een bevestigingsbericht.

De wijziging geldt automatisch voor alle e-mailadressen die gelinkt zijn aan deze mailbox. Vanaf nu moet u dit wachtwoord zowel gebruiken om e-mail in te stellen op uw gsm, tablet of computer.

Kunt u niet inloggen op MyProximus, omdat u geen klant bent of hebt u nog altijd geen toegang tot uw mailbox? Contacteer onze klantendienst.

 

zie hier > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html

Reputatie 2

Beste,

Dank voor uw bericht.

Ik heb intussen mijn paswoord gewijzigd (met cijfers, letters, speciaal teken en hoofdletter) en het werd ook aanvaard.

Maar ik kan nog niet inloggen op mijn proximus webmail.

Of duurt het een tijdje tot mijn nieuw paswoord bekend is?

MVG

Reputatie 7
Badge +4

Je paswoord van de mailbox is niet gelinkt aan updates van Windows 10. Als je je paswoord hebt opgeslagen op de PC kan je het misschien toch best een opnieuw zelf ingeven, of eens proberen op een ander toestel. Als ook dat niet werkt, kan je op de link klikken ‘wachtwoord vergeten’