Beantwoord

Proximus Mail

  • 17 January 2018
  • 28 reacties
  • 2689 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
Mail van Proximus heeft een nieuwe lay-out gekregen en bovendien wordt gesignaleerd dat er een app is in de Play store en de App store (ios) van Apple. Ik vind echter geen app Proximus Mail in de App Store. Ik nam contact met 080022800 en kreeg iemand aan de lijn, die het in Keulen hoorde donderen! Hij wist niet dat er veranderingen gebeurd waren, want hij was van een uitzendbureau. Hij zou het eens vragen aan een collega en anders moest ik maar een technicus laten komen... Als die app niet in de App store zit, zal deze ook niet veel kunnen verrichten. Mijn gesprekspartner moet wel de problemen oplossen voor internet/email (keuzemenu) maar is blijkbaar ter zake onkundig.
Weet iemand iets meer?
icon

Beste antwoord door Martin 17 January 2018, 13:08

Bekijk origineel

28 reacties

Hey iedereen 🙂 Zijn er nog vragen?

Reputatie 6
Badge +4
Hier is alvast de link voor onze site.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_app/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/hoe-de-proximus-mail-app-downloaden.html
Reputatie 7
Badge +6
Als beste antwoord staat trouwens een foto van de MyProximus app.Toch niet de Mail app, waar naar gevraagd wordt en waarnaar Jean-PaulS verwijst?😉

Ik kon de Proximus Mail app downloaden en openen.
Iedereen bedankt!
Marc
Reputatie 7
Badge +6
@Martin, is er geen optie om dat verkeerde bericht te verwijderen?
Dat zal ik wel doen 😉
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt Wim, het zou handig zijn dat de persoon in kwestie zijn eigen (fout) bericht niet alleen kan bewerken, maar ook kan verwijderen.
Misschien eens over nadenken?

mvg.
Reputatie 7
Badge +4
hi, krijg je een bepaalde foutmelding op de app ?
wat loopt er precies mis ?
heb je al eens geprobeerd de app te herinstalleren ?
Reputatie 7
Badge +3
Dag ChrisvcBik

ik geef dit door aan de betrokken dienst en hou je op de hoogte, kan u nog even via onderstaande link u klantgegevens doorgeven aub dan kan ik onze mensen de correcte informative doorgeven? Groeten ELs

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Heidi, lukt het inloggen met je emailadres en paswoord wel via https://webmail.proximus.be/ ?Groetjes, Charlotte.
Jawel, geen probleem om op de webmail in te loggen met mijn emailadres en paswoord. Bij deze login eerder vandaag werd ik trouwens op de hoogte gebracht van de Proximus Mail-app.
Vandaag nieuwe poging en... het is mij nu wel gelukt om in te loggen op de Proximus Mail-app!
Reputatie 7
Badge +3
Landug krijgt u een bepaalde foutmelding? Groeten Els
Reputatie 7
Badge +4
hi, dit zou ondertussen terug voor je moeten werken

mvg
jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Lukt het wel om in te loggen via de website https://webmail.proximus.be/ ?
Beste Samuel, dit lukt perfect, heeft altijd gewerkt, het gaat specifiek over de mail app
Reputatie 7
Badge +4
Landug, werd de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, mag ik je vragen dit eerst even uit te proberen?
Reputatie 6
Badge +2
Hoi

Ik vind dit terug, maar vind op de nieuwe app niets terug van enige mail.
https://itunes.apple.com/be/app/myproximus/id483589694?mt=8

Ik gebruik Windows 10 en daar ook geen mail, wel de nieuwe app.
https://www.microsoft.com/nl-be/store/p/my-proximus/9nblggh168p9

Op playstore :
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.belgacom.hello&hl=nl&v1=display&v2=space-com-res&v3=youtube&v4=programmatic&v5=1x1&v6=android&v7=res-app-myproximus

Voor mail : https://play.google.com/store/apps/details?id=be.proximus.proximusmail&hl=nl

Bekijk je het even ?
Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

We zien inderdaad dat de app niet in de appstore staat. Ik geef dit door aan de betrokken diensten. alvast bedankt voor de informatie.

Groeten,

Jean-Paul
Reputatie 7
Badge +6
Als je klikt op het Apple icoontje in de FAQ waarvan mijn collega Jean-PaulS de link hierboven postte, wat zie je dan?
Hallo, de proximus mail app werkt sinds gisteren niet meer?
Ik heb al 2 maal verwijderd en 2x opnieuw geinstalleerd. Na ingeven van email en paswoord probeert hij in te loggen maar na een tijdje komt deze boodschap in een rode pop-up box:
"Het verbinden met server is mislukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw"
Met WiFi en 4G hetzelfde resultaat. Op mijn desktop komen de mails wel binnen.
Ik heb al 2 maal verwijderd en 2x opnieuw geinstalleerd. Na ingeven van email en paswoord probeert hij in te loggen maar na een tijdje komt deze boodschap in een rode pop-up box:
"Het verbinden met server is mislukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw"
Met WiFi en 4G hetzelfde resultaat. Op mijn desktop komen de mails wel binnen.


Beste,

Ik heb de Proximus Mail-app (Android) ook zopas geïnstalleerd, en ik slaag er ook niet in om met mijn e-mailadres en wachtwoord in te loggen. Ik krijg dezelfde boodschap: "Het verbinden met de server is niet gelukt. Controleer uw internetverbinding en probeer opnieuw.". Internetverbinding werkt oké.
Ook na herinstallatie van app, zelfde probleem.
Is ondertussen duidelijk wat oorzaak is van probleem?
Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten,

Heidi.
Ik heb de bewuste mail app enkele weken goed kunnen gebruiken, maar sedert enkele dagen kan ik niet meer inloggen...


Ik belde hiervoor reeds drie keer en twee keer heeft men gewoon ingehaakt! De derde keer was vriendelijker maar stuurde men mij met een kluitje in het riet dat men zou oplossen en dat ik een uur later nog eens moest proberen... HET LUKT NOG STEEDS NIET. Graag feedback hoe dit probleem kan opgelost worden.
Ik krijg geen enkele foutmelding, het tandwieletje verdwijnt en inloggegevens blijven ingevuld...

Reageer