Beantwoord

Proximus Mail

  • 17 January 2018
  • 28 reacties
  • 2689 Bekeken

  • Practitioner
  • 26 reacties
Mail van Proximus heeft een nieuwe lay-out gekregen en bovendien wordt gesignaleerd dat er een app is in de Play store en de App store (ios) van Apple. Ik vind echter geen app Proximus Mail in de App Store. Ik nam contact met 080022800 en kreeg iemand aan de lijn, die het in Keulen hoorde donderen! Hij wist niet dat er veranderingen gebeurd waren, want hij was van een uitzendbureau. Hij zou het eens vragen aan een collega en anders moest ik maar een technicus laten komen... Als die app niet in de App store zit, zal deze ook niet veel kunnen verrichten. Mijn gesprekspartner moet wel de problemen oplossen voor internet/email (keuzemenu) maar is blijkbaar ter zake onkundig.
Weet iemand iets meer?
icon

Beste antwoord door Martin 17 January 2018, 13:08

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Lukt het wel om in te loggen via de website https://webmail.proximus.be/ ?
Beste Samuel, dit lukt perfect, heeft altijd gewerkt, het gaat specifiek over de mail app
Reputatie 7
Badge +4
Landug, werd de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, mag ik je vragen dit eerst even uit te proberen?

Reageer