Vraag

Proximus_fon blijft niet verbonden

  • 28 April 2018
  • 6 reacties
  • 206 Bekeken

Eerst en vooral: dit is waarschijnlijk de meest frustrerende ervaring die ik ooit al gehad heb met een bedrijf. Wat een ongelooflijk non-responsieve, onaangename website.

Mijn effectieve probleem momenteel is dat ik betaald heb voor een maand internet via proximus_fon, maar dat mijn verbinding constant weg valt en ik opnieuw moet inloggen.
Vertel mij alstublieft niet dat de verbinding wegvalt na 15 minuten inactiviteit. Dat weet ik. Het gebeurt echter ook als ik muziek aan het streamen ben, dus dat kan het probleem niet zijn.

De kwaliteit van de verbinding is ook meer dan goed genoeg, dus hier kan het probleem niet liggen (zie bijlage).

Ik zou hier graag een oplossing voor hebben, anders heb ik betaald voor niets.

Bedankt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Rik, ondervind je dit probleem op één bepaalde locatie? Grtjs, Charlotte
Rik, ondervind je dit probleem op één bepaalde locatie? Grtjs, Charlotte

Ik heb het enkel nog maar geprobeerd op mijn appartement, aangezien ik op mijn werk hier geen nood aan heb. Het is voor gebruik op mijn laptop, dus maak ik er ook geen gebruik van onderweg.

Maar zoals gezegd, de verbinding is meer dan goed genoeg dus dat zou geen probleem moeten zijn me dunkt.
Reputatie 7
Badge +4
Rik, staat er in je appartement een Bbox van Proximus? Zo ja, kan je me even via een privé bericht je gegevens doorsturen? Dan kan ik het even voor ja nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Rik, staat er in je appartement een Bbox van Proximus? Zo ja, kan je me even via een privé bericht je gegevens doorsturen? Dan kan ik het even voor ja nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Ik ben nog maar net verhuisd en ben nog aan het wachten op aansluiting. Daarom heb ik een maand proximus fon aangekocht om die periode te overbruggen. Ik vermoed dat er wel andere mensen in mijn gebouw een bbox hebben staan, maar dat weet ik niet zeker...

Ik kan gerust mijn adres doorsturen, maar ik weet niet of je daar iets mee zou zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Om verbinding te maken met FON, moet daar in de buurt een Bbox staan waar er verbinding kan worden mee gemaakt. (Bij buren of winkels in de buurt). Als de verbinding daarvan gaat wegvallen kan dit aan de connectie op dat toestel gelegen zijn. Kan je dit even testen op een andere locatie aub? Grtjs.
Om verbinding te maken met FON, moet daar in de buurt een Bbox staan waar er verbinding kan worden mee gemaakt. (Bij buren of winkels in de buurt). Als de verbinding daarvan gaat wegvallen kan dit aan de connectie op dat toestel gelegen zijn. Kan je dit even testen op een andere locatie aub? Grtjs.

Ik zal dat zo snel mogelijk doen. Bedankt voor de snelle hulp.

Reageer