Beantwoord

Proximus en windows 10 mail

  • 19 November 2017
  • 5 reacties
  • 1792 Bekeken

Binnenkomende mail werkt; Uitgaande mail werkt niet door alleen email en wachtwoord in te vullen. Alle mails, gevonden op internet, met voorstellen van IMAP, Relay .....en poorten werken niet. Telenet, gmail, outlook werkt onmiddellijk door alleen email adres en wachtwoord in te vullen.
icon

Beste antwoord door ThomasP 30 November 2017, 08:58

Bekijk origineel

5 reacties

windows 10 Mail
- accountinstellingen
- change mailbox sync setteings / option for syncing your content
- geadvanceerde instellingen / incomming and outgoing mail server
incomming server: imap.proximus.be:993:1
outgoing SMTP server: relay.proximus.be:587:0
(v) outgoing server requieres authentication
(v) use the same username and password for sending mail
(v) Require SSL for incomming email
(v) Require SSL for outgoing email
Zoals ik in mijn vraag formuleerde werkte waarschijnlijk vroeger maar nu niet meer.
dan zal je eens moeten laten nakijken door iemand van proximus of er eventueel iets met de account instellingen verkeerd is want bij mij werkt het nog op deze manier onder windows10-1703.
Reputatie 7
Badge +6
Hey ALVERVAE, ik zag dat je topic nog open stond zonder antwoord. Heb je nog steeds problemen met je mail? Mocht dit het geval zijn:
Enkele zaken die je kan problemen:
  • Controleer of je toegang hebt tot je mailbox via onze webmail. Lukt dit? Kan je mails versturen? Ok? Dan zijn we zeker dat er geen probleem is met je mailbox of je login en ligt het probleem dus aan je mailclient (Outlook, Windows Mail etc)
  • Verwijder je email account uit je mailclient en voeg deze opnieuw toe. Deze pagina kan je hierbij helpen.
Laat ons maar iets weten!
Below a picture that indicates how to make the send box ok again in windows 10:

http://users.skynet.be/xixou/proximus_mail_settings.jpg

Reageer