Beantwoord

Proximus Cloud - Fout

  • 10 September 2018
  • 9 reacties
  • 206 Bekeken

Ik wil Proximus cloud gaan gebruiken, maar krijg het scherm met "Fout" te zien na het aanloggen. Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden? Dank,
Werner (610729328)
icon

Beste antwoord door ThierryW 12 September 2018, 14:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heb je al een Cloud-account aangemaakt? Bekijk alvast even deze pagina.
Dacht dat ik dat vroeger al gedaan had, opnieuw geprobeerd maar krijg foutmelding "er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens"
Reputatie 7
Badge +4
Kan je via een PB aub je lijn- of klantennummer doorgeven zodat ik kan nakijken wat er misloopt ?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat je cloud nog niet is aangemaakt in MyProximus. Heb je het nog geprobeerd met de uitleg die Linos je had doorggestuurd ? Kreeg je dan nog die foutmelding ?
Ik ga via My Proximus - Mijn Producten - en klik op Cloud 10GB, vervolgens een nieuwe account creeren.
Daar staat mijn email adres als Cloud login reeds ingevuld (werner.schmit.elv...). Ik selecteer akkoord met de algemene voorwaarden en klik dan op Cloud-account creeren -> foutmelding: Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van Uw Cloud-account. Probeer het later nog eens.
NB, bovenstaande uitgevoerd vanaf een Win7 PC.
Nog steeds hetzelfde "Fout", heb nieuwe beheerder aangemaakt en bij inloggen krijg ik te zien "volgende gegevens zullen met de Cloud-applicatie worden gedeeld: Familienaam, voornaam en e-mail adres". Na klikken op OK kom ik terug op het Fout scherm.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Werner, ik heb een aanpassing op je Cloud account uitgevoerd. Kan je even je cookies van je browser verwijderen en opnieuw testen. Groeten Thierry
Dag Thierry, dat ziet er nu veel beter uit. Dank om dit in orde te brengen.
Reputatie 7
Badge +4
Hey Werner, heel graag gedaan. Groeten Thierry