Beantwoord

Proximus Cloud: bestanden komen steeds opnieuw vanzelf in de vuilbak terecht!?

  • 26 November 2018
  • 32 reacties
  • 589 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Dobey, ondervind je dit probleem via de website of via de applicatie?

 

Bestanden die staan opgeslagen in Proximus Cloud worden automatisch verplaatst naar de prullenmand.  Zonder verklaarbare reden of actie.  Proximus Cloud blijkt dit uit zichzelf te doen.

Probleem lijkt identiek aan probleem van Margot77 hierboven.

Bovendien krijg ik bijna elke 10sec een melding van Proximus Cloud dat “1 bestand is verwerkt” (ik vermoed: verwijderd).  

Reputatie 7
Badge +4

Ja, maar ik begrijp het probleem, maar ondervind je dit probleem op de applicatie (via je smartphone of tablet) of via de website (op je PC)?

Op de PC waar m’n bestanden worden opgeslagen.

Reputatie 7
Badge +4

Via welke browser werkt u?

Standaard Safari

Reageer