Vraag

PROXIMUS Cloud

  • 29 October 2020
  • 31 reacties
  • 936 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1
Badge

Probleem blijft bestaan.  Krijg bij opstarten geen automatische verbinding met cloud en dus ook geen cloud dashboard op mijn bureaublad.

Reputatie 7
Badge +3

@FAZANT32 

ook niet via www.proximuscloud.be?

 

Geert

Zelfde probleem sinds gisteren. De “helpdesk” is ronduit om van te janken. Sinds gisteren probeer ik dit probleem op te lossen, heb ik minstens 10 keer mijn Cookie-voorkeuren moeten opslaan, stuurt Proximus mij zelf naar een onbeveiligde pagina, vind je nergens geen mogelijkheid om met een mens te PRATEN, en als ik dan na talloze pogingen hier uitkom, enkel en alleen omdat ik een eindeloze koppigheid bezit….dan springt in de helft van mijn eerste zin een doodleuk pop-upscherm aan of ik een enquete wil invullen, waardoor ik die eerst moet wegklikken vooraleer ik verder kan typen. Dit is ronduit beschamend. Mijn tijd is ook geld waard….

Via Proximus.cloud.be geen probleem gehad

Reputatie 6
Badge +1

Sinds vandaag (2020-11-12) werkt de Proximus cloud app terug op mijn pc.

Op de toestellen waar ik cloud verwijderd had (laptop, pc werk) kan ik wel cloud niet terug installeren.

Kan hier door Proximus nog eens naar gekeken worden ?

 

Idem bij mij: met de herinstallatie van de app (naief ja) haalde ik blijkbaar ook een nieuw probleem binnen, zie knipperende OK in topic

Zelfde probleem sinds gisteren. De “helpdesk” is ronduit om van te janken. Sinds gisteren probeer ik dit probleem op te lossen, heb ik minstens 10 keer mijn Cookie-voorkeuren moeten opslaan, stuurt Proximus mij zelf naar een onbeveiligde pagina, vind je nergens geen mogelijkheid om met een mens te PRATEN, en als ik dan na talloze pogingen hier uitkom, enkel en alleen omdat ik een eindeloze koppigheid bezit….dan springt in de helft van mijn eerste zin een doodleuk pop-upscherm aan of ik een enquete wil invullen, waardoor ik die eerst moet wegklikken vooraleer ik verder kan typen. Dit is ronduit beschamend. Mijn tijd is ook geld waard….

@Martin 
 

Ook hier en : https://nl.forum.proximus.be/internet-10/cloud-technische-problemen-46896?postid=644767#post644767 blijft het toch onopgelost blijkbaar…

De enige workaround so far om nog ‘iets’ te hebben is alleszins de jouwe :  

  

Martin schreef:

probeer eens door in je browser een privé pagina te openen als het dan lukt

als je browser open staat druk deze toets combinatie in

CTRL + SHIFT + N dan zou een privé pagina moeten openen en surf dan eens naar proximuscloud.be 

als deze combinatie geen privé pagina opent probeer dan deze combinatie

CTRL + SHIFT + P

Reageer