Vraag

PROXIMUS Cloud


Reputatie 1
Badge
Sinds enkele dagen heb ik problemen met de overdracht van Excel files.
Krijg steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".

36 reacties

Reputatie 1
Badge
Zou dit eventueel met de Norton beveiliging te maken kunnen hebben ?
volgens mij niet want ik heb die ook staan, maar vink bv eens voor 5 minuten alles uit wat Norton beveiliging betreft en probeer eens of het dan lukt!
Reputatie 1
Badge
Hallo Martin,
Ik werk op dit ogenblik en op mijn pc op het werk staat McAfee beveiliging en heb ik toch hetzelfde probleem ("server tijdelijk onbereikbaar") dus denk ik ook dat het er niet mee te maken kan hebben.
Reputatie 1
Badge
Het blijft toch vreemd dat de cloud app vorig weekend terug even gewerkt heeft en vanaf maandag (2018-07-16) opnieuw een foutmelding gaf.
Reputatie 1
Badge
Wat ook vreemd is dat ik nog steeds mappen en bestanden kan verwijderen op de klassieke manier. Alleen uploaden lukt niet meer (krijg steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".
Reputatie 1
Badge
Krijg nog steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".
Reputatie 1
Badge
Wil hier graag de technische dienst telefonisch over contacteren maar ben op het ogenblik in het buitenland. Is er een ander telefoonnummer dan een 0800 nummer ?
+32 475156000

Reputatie 1
Badge
Dag Samuel,
Sinds gisteren werkt proximus cloud bij mij terug normaal. Bestanden worden automatisch en onmiddellijk opgeladen. Hartelijk dank voor de hulp !
Reputatie 7
Badge +3
FAZANT32 blij dat te horen.Groeten Els
Dag Samuel,
Sinds gisteren werkt proximus cloud bij mij terug normaal. Bestanden worden automatisch en onmiddellijk opgeladen. Hartelijk dank voor de hulp !

weet je ook wat de reden was bij u ?

Reageer