Vraag

Proximus Cloud

  • 31 December 2017
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

Sinds gisteren kan ik niets meer doen in proximus cloud, ook worden mijn documenten niet meer gesynchroniseerd op mijn toestellen.
Heb geprobeerd met een her-installetie maar dat geeft geen resultaat.
Het zou gaan om een technische fout;

7 reacties

Ter info: het zal wachten worden tot dinsdag zodat iemand van prox eens de instellingen kan checken.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Gilbert, kan je me via een privé bericht even je klantennummer of lijnnummer doorgeven? Als ook je login van je MyProximus aub. Groetjes, Charlotte




https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Gilbert,

Stuur je nog een print screen van je error via privé bericht naar het Proximus team?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten
hierbij de printscreen
deze moet je sturen via een privébericht door op deze link te klikken > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

deze moet je versturen via privébericht dus als je ingelogd bent op het forum dan op de link klikken enz...
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer