Vraag

Proximus Affinity

  • 19 March 2019
  • 8 reacties
  • 1098 Bekeken

Ik heb recent ontdekt dat ik via mijn werkgever een korting op mijn Familus kan krijgen. Echter krijg ik reeds een maandelijkse korting gedurende een beperkt aantal maanden wegens verschillende problemen bij installatie.

Concreet:
We krijgen een maandelijkse korting van 5 euro beloofd door Proximus. Kan ik hierboven op nu nog mijn Affinity korting krijgen?

Hopelijk krijg ik snel een antwoord!

8 reacties

Neen. Hun uitleg is dat 2 kortingen niet samen gaan. Ik heb dit ook aan de hand. Maar ik heb verdere stappen gezet.
Denk dat er een nuance is ivm met die korting hier aangegeven door TS, als het een korting is ter compensatie bv voor een langdurig defect/probleem op je installatie dan is dit normaal een tijdelijke korting en stopt die na x tijd, en is in feite niet het zelfde als een korting die ze bv toegekend hebben als trouwe klant waarbij je dan geen bijkomende affinity korting kunt krijgen dan is het ofwel het één of het andere, maar het Proximus team kan dit verder onderzoeken/afhandelen voor u.
PS: Indien ze op de lange duur hier niet reageren dan mss ook eens een Privébericht sturen (klik hier) met de link naar je post hier, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/proximus-affinity-47118/index1.html
Reputatie 7
Badge +3
Dag HanneR,

De korting waar je momenteel van geniet is inderdaad niet compatibel met de Affinity korting.

Groetjes,

Antonella
Dan is dat toch geen compensatie-korting ten gevolge van een aanslepend technisch probleem die zich plaats gevonden heeft?
Dus staat er nochtans in mijn contract:
"Hierboven vindt u de standaardtarieven voor onze abonnementen: die houden dus geen rekening met de
eventuele promoties die hierboven beschreven worden of met een tussenkomst door een derde (bijv uw
werkgever). Deze zullen verrekend worden op de factuur/aanrekening die u na de activering van de
producten zal ontvangen".

Ik leid hieruit af dat dit wel compatibel is?
vroeger (jaren geleden) had mijn vader ook eerst een trouwe klant korting (5%) en dan via het werk affinity korting gekregen maar de trouwe klant korting werd wel geschrapt, met ook als uitleg dat beide kortingen niet samen gegeven worden!
Hey Martin,

De korting die ik maandelijks krijg toegewezen is niet een trouwe klant korting. Dat is een maandelijkse korting van 5 euro gedurende 12 maanden omdat er tijdens de installatie van alles en nog wat is misgelopen. Dit is een compensatie korting die we krijgen.
Ik vrees er een beetje voor dat het addertje onder het gras is, dat het niet zal beschouwd worden als compensate maar als een echte korting geregistered werd, beter had het een eenmalige compensatie geweest van 60€ ! ik weet nu niet in hoeverre Proximus dit (resterend bedrag= x aantal maanden resterende aan 5€) eventueel wilt omzetten in een compensatie zodat je toch direct van je affinity korting kunt genieten !?

Reageer