Vraag

Profiel aanpassen webmail niet mogelijk

  • 13 December 2021
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Badge

Sinds kort maak ik opnieuw gebruik van proximus webmail. Ik probeerde onlangs mijn profiel in de webmail app aan te passen, maar krijg elke keer opnieuw de melding “er is een onverwachte fout opgetreden” als ik de gewijzigde gegevens wil opslaan.

 


4 reacties

FYI: maandag komen de Proximus forummedewerkers terug langs hier.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +4

@KOBO68 Ik heb het net even zelf getest op mijn profiel en daar werkt het wel.

Kan je de cookies eens verwijderen uit je browser. Heb je al eens getest in een andere browser of op een ander toestel ? 

Badge

@HadewychT Bedankt voor de tip. Heb beide opties geprobeerd, maar zonder succes. Cookies verwijderen of gebruik van andere browser bieden geen oplossing. Ook op een ander toestel krijg ik steeds diezelfde foutmelding als ik profielwijzigingen wil opslaan.

Reputatie 5
Badge +2

@KOBO68 Welke browser gebruikt u? Ik heb dit net via google chrome getest en daar werkt het perfect.

Reageer