Vraag

problemen webmail

  • 17 January 2022
  • 19 reacties
  • 918 Bekeken

sinds begin deze maand problemen met Proximus mail

Er komen nieuwe mails binnen maar kunnen niet geopend worden

Volgens Proximus helpdesk wordt er aan gewerkt maar dit is nu reeds een week geleden dat dit gezegd was

Is er nu nog geen vooruitgang in het probleem ?

 


19 reacties

Voorlopig nog niet en is het afwachten tot Proximus engineering het gefikst krijgt.

Reputatie 2
Badge

“ Proximus engineering” een mooie naam voor knoeiers.

Webmail werkt al sinds de nieuwe look niet naar behoren

en ook bij CISCO dan :relaxed:

Reputatie 2
Badge

Wat de programmeurs doen is een zaak. Wat Proximus doet een product dat niet in orde is live zetten is natuurlijk nog wat anders. Totaal onaanvaardbaar dat dit zo lang kan blijven duren...

Reputatie 7
Badge +4

@Cromar ik heb ticket  IM11780253 aangemaakt om je mailbox te laten herstellen. 

Er wordt volop aan het probleem gewerkt in samenspraak met onze leverancier om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. 

Reputatie 2
Badge

Zo snel mogelijk?????? Gelooft er dit nog iemand? 

Er zijn al bepaalde storingen opgelost (cf. antawoorden van klanten in sommige berichten) of ze ze nu allemaal direct zulle kunnen oplossen dat is nog wat anders natuurlijk...

Reputatie 2
Badge

Ik kan alvast niet meer inloggen op webmail verkeerde gebruikersnaam. Ik ga beleefd niet zeggen wat ik echt denk 

Reputatie 4
Badge +1

Zelfde storing, kan ook niet meer inloggen.

Betreft het  “algemene Nationale storing” 

 

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik stel zopas vast dat mijn emailadres ***@proximus.be verwijderd is, kan dus niet meer inloggen op webmail, outlook of mailapp op GSM.

Heb contact gehad via 080022800 met Proximus waar gevraagd werd om het opnieuw aan te maken via My Proximus, dit werkt niet alhoewel er plaats is voor 5 aliassen.

Wanneer gaan de problemen mat email opgelost zijn ???

Dit krijg ik nu te zien in My Proximus als ik op Proximus Mail klik bi Andere Producten.

TUI: Webmail op dit ogenblik onbereikbaar. Onze teams werken eraan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. | Proximus Forum

Reputatie 4
Badge +2

 

Reputatie 2
Badge

de teams werken hard blijkbaar

Reputatie 4
Badge +2

Plots werkt webmail terug, mijn emailadres heeft men gevonden in de vuilbak.

FYI: UPDATE 18U Webmail inaccessible : De situatie wordt geleidelijk aan weer normaal | Proximus Forum

Ik kan niet meer inloggen op de webmail van proximus, blijkbaar omdat de webmail gemigreerd is naar een nieuwe versie. Waar vind ik de nieuwe versie aub?

Als je terug kunt inloggen zal je in de nieuw interface zitten, maar voor het probleem dat je niet kunt inloggen wacht je best op een reactie van een Prox forummedewerker.

Dankjewel, ik wacht de medewerker van prox forum af

Reputatie 7
Badge +5

@Cop Zolang de migratie gaande is kan je inderdaad niet inloggen, dit proces zal je even moeten afwachten.

Reageer