Vraag

Problemen sinds maanden

  • 3 November 2019
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Ik worstel al maanden met allerlei problemen van account, wachtwoorden, verbindingen, … Op 21/10 loste ThierryW eindelijk alles op, tot ik gisteren merkte dat ik sinds vrijdag geen e-mails meer ontving en er ook geen kon verzenden, omwille van eens te meer wachtwoord problemen. Vanaf 19.30u heb ik 080022500 gebeld, 2 maal gedurende +/- 45 minuten, en 0475156000 gedurende 37 minuten : geen antwoord, geen enkel bericht, uitsluitend steeds hetzelfde muziekje !  Via de chat kreeg ik toch contact met Sammy : die vertelt me doodleuk dat mijn mail geblokkeerd is door Proximus omdat er spam zou verstuurd zijn !!!!  Na heel wat gedoe (volledige scan met Defender, downloaden van Malwarebytes + volledige scan, aanpassen van wachtwoorden, ...) lijkt het hele ding weer te werken;  wanneer ik alles test blijkt echter dat mijn mails wel binnenkomen maar niet verzonden worden.  Nog een heel gedoe met aanpassen van mijn Outlook, zonder resultaat. Na ongeveer 3 uur chatten geef ik er de brui aan !  Ik EIS dat iemand (liefst ThierryW of gelijkaardig professional) me VANDAAG contacteert en dit VOOR EENS EN VOOR ALTIJD oplost. 


2 reacties

Ter info: In het weekend komt hier niemand langs van Proximus zelf.

ivm met je uitgaande mail mss kan delisten een oplossing zijn, dit was bv een oplossing voor iemand anders, hier gemeld op het forrum > klik hier

delisten > klik hier

soms helpt het zelfs door de bbox eens te  herstarten

  1. Druk op de knop on-off om de modem uit te zetten. U zult zien dat de controlelampjes op de voorzijde van de modem uitgaan. Wacht 10 seconden.
  2. Druk opnieuw op de knop on-off om de modem terug aan te schakelen.
  3. Wacht even tot de volgende controlelampjes (DSL of XDSL of WAN) op uw modem vast branden.

of door de bbox te > resetten

Reputatie 7
Badge +4

@chantalmoers Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Reageer