Ik worstel al maanden met allerlei problemen van account, wachtwoorden, verbindingen, … Op 21/10 loste ThierryW eindelijk alles op, tot ik gisteren merkte dat ik sinds vrijdag geen e-mails meer ontving en er ook geen kon verzenden, omwille van eens te meer wachtwoord problemen. Vanaf 19.30u heb ik 080022500 gebeld, 2 maal gedurende +/- 45 minuten, en 0475156000 gedurende 37 minuten : geen antwoord, geen enkel bericht, uitsluitend steeds hetzelfde muziekje ! Via de chat kreeg ik toch contact met Sammy : die vertelt me doodleuk dat mijn mail geblokkeerd is door Proximus omdat er spam zou verstuurd zijn !!!! Na heel wat gedoe (volledige scan met Defender, downloaden van Malwarebytes + volledige scan, aanpassen van wachtwoorden, ...) lijkt het hele ding weer te werken; wanneer ik alles test blijkt echter dat mijn mails wel binnenkomen maar niet verzonden worden. Nog een heel gedoe met aanpassen van mijn Outlook, zonder resultaat. Na ongeveer 3 uur chatten geef ik er de brui aan ! Ik EIS dat iemand (liefst ThierryW of gelijkaardig professional) me VANDAAG contacteert en dit VOOR EENS EN VOOR ALTIJD oplost.