Vraag

Problemen ontvangen e-mails

  • 17 February 2019
  • 5 reacties
  • 2947 Bekeken

Ik heb reeds 2 x met klantendienst gebeld om steeds weer mijn paswoord te resetten,werkt niet ,heb ook naar de proximuswinkel geweest om dit probleem aan te kaarten ..daar hebben ze mijn oud abonnement van belgacom naar proximus veranderd en ze dachten dat zo mijn probleem zou opgelost zijn...helaas
Hoe kan ik in hemelsnaam mijn 2 mailadressen terug volledig opnieuw installeren met nieuw wachtwoord??Dus van O terug beginnen ??

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Godelieve, lukt dit via de Proximus webmail met je emailadres en paswoord?

https://webmail.proximus.be/skynet
Ik kan alleen versturen via proximus webmail maar van anderen geen mails ontvangen enkel aan mijzelf …
Zit nu nog te wachten op telefoon van de techniesche dienst die zouden bellen om 10 u ..helaas ook niet waar!Alles komt gelukkig nog binnen via G mail,zal uit uitkijkennaar andere provider want ben al weken aan het sukkelen en ben het beu
Vroegen bestond het nog van iemand langs te sturen van Belgacom dat was nog service maar deze tijd kan het blijkbaar niet meer ondanks de hoge winsten..
Reputatie 7
Badge +4
Godelieve, Happy House techniekers kunnen altijd worden aangevraagd, dit staat ook op de website:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/thuis/happy-house.html
Kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik je emailadres graag even na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 5
Badge +2
ik heb dit ook eens voorgehad, en toe was er iets mis in de instellingen,
vb inkomende (IMAP)server moet zijn imap.skynet.be
uitgaande (SMTP) server
moet zijn relay.skynet.be
Het kan nu wel zijn dat bij de nieuwe klanten inplaats van skynet proximus moet staan, ik heb nog een skynet email adres.
Dit was hetgene ik moest aanpassen toen ik geen mails meer kon verzenden en binnen krijgen.
Ik weet ook niet of dit bij iedereen hetzelfde is.
TUI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mail/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-en-of-ontvangen.html
Server voor inkomende e-mail:
Adres: imap.proximus.be
Poort: 993
Beveiliging: SSL
Verkiest u POP3 boven IMAP? Gebruik dan het adres pop.proximus.be en selecteer poort 995
met SSL-beveiliging.Server voor uitgaande e-mail:
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS, TLS of SSL
Voor zowel de inkomende als uitgaande server moet u uw volledige emailadres en het wachtwoord van uw mailbox ingeven.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

Reageer