Vraag

Problemen met mails met bijlage.

  • 19 May 2022
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 235 reacties

Blijkbaar komen sommige mails met bijlage niet toe en zou ik niet de enige zijn.

Ze zitten niet in de “Junk mail” en ook niet te zien in de Webmail.

Hier het antwoord van de verzender:

 

We hebben zonet nogmaals een duplicaat verstuurd.

 

Sinds gisteren merken we dat klanten met een skynet/proximus adres geen uittreksels meer hebben ontvangen.

De mails zijn bij ons correct uitgestuurd maar worden blijkbaar bij skynet/proximus niet ontvangen.

U kan best ook contact opnemen met uw provider aangezien het probleem niet bij Bolero zit.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Vandaag was er een update voor de Proximus mail  App en ook de Proximus webmail.

Nu komen de mails met bijlagen bij mij terug binnen in de app en op de webmail. Maar kan ze niet openen.( kan ze wel openen in mijn Outlook )

Ik heb ook nog steeds problemen met sommige mails die naar mijn Skynet email adres worden verstuurd , automatisch worden geweigerd door de mail servers van Proximus. 

Afzender krijgt de melding “ you are not authorised to sent an email to this email adres , please check the email adres that you are sending to” Your message is rejected.

Reputatie 7
Badge +5

@Jan Kan je ons meedelen over welk email adres het gaat en sinds wanneer je dit probleem hebt? 

Reageer