Vraag

Problemen met mail versturen naar skynet-adres

  • 12 October 2021
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Ik stuur vanop mijn gsm gemakkelijk zaken door naar mijn skynet-adres vanuit mijn gmail-account.

Vandaag krijg ik op gmail de volgende melding

Van: Mail Delivery Subsystem
Verzonden: dinsdag 12 oktober 2021 12:12
Aan: eddy.de.maerschalck+caf_=eddy.de.maerschalck=skynet.be@gmail.com
Onderwerp: Delivery Status Notification (Failure)

Bericht geblokkeerd

Je bericht aan eddy.de.maerschalck@skynet.be is geblokkeerd. Bekijk de onderstaande technische details voor meer informatie.

De reactie van de externe server was:

550 #5.7.1 DMARC unauthenticated mail is prohibited.

Enige tijd geleden signaleerde ik ook al problemen met mail naar mijn skynet-adres. Toen bleken er problemen met de SPF-record van de verzender, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat google daar problemen mee heeft.

Ik zou graag skynet als een betrouwbaar adres blijven gebruiken.

Eddy


1 reactie

FYI: Van Proximus uit zal er hoogst waarschijnlijk vanavond hierop niet meer gereageerd worden en pas morgen als ze terug langskomen.

NB: Best nooit privégegevens (zoals mail adressen, telefoonnummers enz...) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen (om eventueel misbruik te vermijden) , maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, als ze niet in de andere voorziene vakken passen.

 

Reageer