Vraag

Problemen met internet

  • 24 January 2017
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Sinds een paar dagen hebben we echt traag internet en neen kheb het volume niet overschreden !
We halen nog een downloadsnelheid van 4,29 mbps en een upload van van 0.54 mbps ! (tutimus klant)
De modem werd al een paar keer gereseted . Dan gaat het een uurtje prima en is het weer van dat.
Onze decoder kunnen we ook niet meer in standby zetten anders krijgen we hem niet meer opgestart smorgens en deze werd al gereseted + total reset . Als we tv kijken krijgen we soms gekleurde blokken in het beeld en nee de tv is niet kapot 🙂. Hopelijk komt er hier iemand met goede raad ,zowel klanten of proximus zelf want dees is niet meer te doen !!!
Mvg Hans

5 reacties

Reputatie 2
Badge
en welk type modem hebben jullie?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hans,

Kan je je telefoonnummer of klantnummer eens doorsturen via privé bericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)? Dan kunnen we je lijn eens nakijken.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
en welk type modem hebben jullie?we hebben een b box 3
Het probleem is opgelost.
Vriendelijke technieker die is langsgekomen mag ook eens gezegd worden .
Deze man kon ons vertellen dat we inderdaad met een probleem hadden gezeten.... kon hij zien op z'n laptop .
De dag dat hij langskwam was het raar maar waar plotseling opgelost. Dus heeft hij niks kunnen doen buiten onze modem testen en de wifi bridges van de tv's eens nazien.
Vandaag ontving ik een mail van proximus met als leuke mededeling voor de herstelling rekenen we 85 € aan !!!
Hun apparaten die ik huur begeven het en ik moet voor de kosten opdraaien ???
Toch maar eens deze middag serieus wat opzoekingen doen voor een alternatief voor deze diensten.
Mvg hans
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hans_054.

Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer