Vraag

Problemen internet

  • 24 March 2019
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Geachte,

Ik heb 's avonds op 07/03/2019 gemerkt dat mijn internet niet werkte, de volgende dag werkte het nog steeds niet en heb ik jullie gecontacteerd. Op maandag 11/03 kwam een technicus langs (hij zou tussen 16u30 en 20u komen), hij is uiteindelijk pas om 19u45 aangekomen en heeft tot 21u30 geprobeerd om mijn probleem op te lossen. Hij moest toch nog de volgende dag terugkomen omdat het al zo laat was en het nog steeds niet in orde was (weer tussen 16u30 en 20u).
Door al deze problemen heb ik in totaal 6 dagen zonder internet of TV gezeten, dit was erg vervelend, niet alleen omdat ik zo lang zonder internet zat, maar ook aangezien ik regelmatig van thuis uit werk en dus een andere oplossing heb moeten zoeken. Ik heb ook werk moeten afzeggen op dinsdag 12/03 omdat ik voor een 2e keer aanwezig moest zijn.
Toen ik jullie telefonisch had gecontacteerd met mijn probleem zei de operator dat ik kon vragen om vergoeding voor mijn ongemak, kunt u mij daarmee helpen? Of kan ik beter bellen?

Vriendelijke groeten,

Hannah 't Lam

2 reacties

Ter info: Pas morgen komen de Proximus medewerkers hier terug langs op het forum om je hiermee verder te kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Hannah,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer