Sinds enkele dagen grote synchronisatieproblemen met e-mail server: E-mails worden gedownload en verdwijnen vanzelf na enkele seconden. Onmogelijk te weten wat al dan niet verdwenen is.
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelSinds enkele dagen grote synchronisatieproblemen met e-mail server: E-mails worden gedownload en verdwijnen vanzelf na enkele seconden. Onmogelijk te weten wat al dan niet verdwenen is.
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelIs toch al van gisteren dat het goed werkt. Ik hoop dat het blijft he😉. Mijn zus heeft ook problemen maar iets anders dan de mijne. Blijkbaar kan het toch verschillen per account. Raar.
Ongelofelijk wat een slechte dienstverlening!
Ik ben een kleine zelfstandige met een klein reisbureautje. Kan iemand zich voorstellen wat het betekent om als reisbureautje geen kalender meer te hebben en geen inkomende mails meer te ontvangen? De reputatieschade en de financiële schade zijn niet in te schatten.
Proximus stelt geen enkele mogelijke oplossing voor en zelfs de medewerkers van Proximus die we aan de lijn krijgen, adviseren expliciet om van mail-provider te veranderen naar bv. gmail omdat ze het ook niet meer weten. Wie moeten we dan wel contacteren om een oplossing te krijgen? Juist ja, de CEO.
Daarjuist nog eens de blog van Proximus over deze problematiek geconsulteerd en ze moedigen aan om een formulier in te vullen met de beschrijving van je probleem. Alleen…. bij het versturen komt er een melding dat het formulier om “technische redenen” niet beschikbaar is - LOL
Bij wijze van conclusie: vertrouwen in de stabiliteit van Proximus als emailprovider: verdwenen en het vertrouwen in het oplossend vermogen van Proximus na 2 maand geen kalender meer en na 2 weken geen mail meer: totaal onbestaande.
Wil iemand namens de 100-en emailslachtoffers van Proximus de CEO eens wakker schudden en hem uit zijn comfortbubbel halen en hem vertellen dat we nog steeds op een oplossing wachten en uiterst geduldig geweest zijn en nu uiterst ontevreden zijn?
Ik ben benieuwd of de CEO ook al 14 dagen geen mails meer krijgt via zijn Proximus-account of stapte hij ook al over naar gmail?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.