Vraag

Probleem skynet account

  • 21 May 2018
  • 3 reacties
  • 465 Bekeken

Ik heb problemen met mijn skynet account. Wanneer ik van mijn mac een mail wil sturen vraagt hij het ww. Omdat ik dit ww niet weet ben ik op het net naar mijn webmail gegaan. Bij het inloggen op de site van proximus geeft ie aan dat het ww wat ik gebruik niet juist is. Ik heb dit echter nooit gewijzigd en het staan zo in mijn opgeslagen ww bij google voorkeuren. Vervolgens geef ik dan maar aan dat ik mijn ww vergeten ben en moet ik mijn gebruikersnaam , wat mijn skynet email is, opgeven. Ik doe dit maar krijg echter niks binnen. Dan krijg ik ineens de mail met de link voor een nieuw ww binnen via mijn gmail account?? Het adres van de betreffende mail is do-not-reply@proximus.com

Kan ik dit vertrouwen? En hoe kom ik achter mijn ww op mijn mac waar skynet naar vraagt als ik een mail wil versturen?

3 reacties

Tip: Als je de eigenschappen van die mail opent (zonder de mail te openen) zou je kunnen zie naar waar die link verwijst.
Reputatie 7
Badge +4
Bovenstaande adres is mij onbekend, e-mails van bv. noreply@proximus.com - komende van Px - heb ik echter al wel gehad.

Zoals Martin reeds gemeld heeft origine controleren (indien mogelijk door Gmail, staat er een vraagteken naast de afzender?)

Concreet: in MyProximus - Proximus Mail kunt u toch uw wachtwoord aanpassen of laten herstellen via sms op GSM of via e-mail (adres toevoegen, uw Gmail?)
Indien er vervolgens info van Px toekomt in uw Gmail mag in principe verwacht worden dat "the message save is"

De vraag waarom uw wachtwoord niet meer ok is, zal misschien wel een mysterie blijven...
Bijkomende info staat op Prox site uitgelegd ook:=> wachtwoord van uw mailbox veranderen

Reageer