Vraag

Probleem met webmail en de weergave daarvan

  • 14 January 2022
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1

Er zijn vreemde dingen aan de gang. Krijg mijn recenste e-mails niet meer te zien op webmail, maar er verschijnen wel constant lege e-mails.

Op mijn GSM loopt alles wel normaal.

Zijn er problemen?

 


6 reacties

Er zijn inderdaad problemen met het Proximus Mailsysteem en het zal afwachten worden tot er een oplossing komt.

Reputatie 7
Badge +3

@Wim Hoorelbeke 

Zoals @Martin inderdaad laat weten, er zijn momenteel algemene problemen met de webmail

Er wordt door de experten gewerkt aan een oplossing, het is nog even afwachten.

 

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert

Reputatie 1

Bijna 1 week verder. Nog geen oplossing?

Hoe moet ik nu mijn mails ontvangen en beantwoorden als het systeem niet werkt?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Wim Hoorelbeke 

We hebben dit doorgestuurd naar IT, dit wordt zo snel mogelijk behandeld

Reputatie 2
Badge

Beste,

ondertussen krijg ik in mijn outlook bij mijn hoofdaccount geen enkele nieuwe mail meer binnen. Er staan nog enkel oude in en bijna allemaal ongelezen. Het verslechterd dus nog. 

 

Mvg

Armand

Beste proximus,  dit probleem escaleert zeer snel en ik heb het gevoel dat uw migratie niet goed is gestes en dat uw experten er zeer weinig van bakken.  Ook hier zijn er verschillende mensen die problemen hebben met email, en telkens voor een langere periode 4-7 dagen gemakkelijk,  zoals door Wim is aangekaart.

Izelf heb dit probleem even geleden ook gehad en toen zei men mij dat het mijn pc was - tot ik kon aantonen dat het welvoegelijk bij Uw diensten was. Ik heb toen een aparte email (niet proximus) account moeten aanmaken om dringende facturen en informatie te kunnen ontvangen. 

Op zijn minst zou u op uw hoofd-website een melding kunnen maken van deze problemen, die ondertussen reeds een paar weken aanslepen, zodat het voor veel mensen aanvaardbaarder is.  

Het getuigt  niet van enige professionaliteit tov uw klanten! 

 

Reageer