Vraag

Probleem met Proximus Public Wi-Fi

  • 13 March 2023
  • 7 reacties
  • 271 Bekeken

Hallo. Sinds update van mijn gsm naar Android 12 werkt Proximus Public Wi-Fi niet meer. Heb Proximus Public Wi-Fi via mijn vast internet thuis en werkt wel normaal op tablets en gsm's van huisgenoten. Geen sim die dit kan in mijn smartphone dus werkwijze die mij al 3x aan telefoon en 2x in Proximuswinkel is meegedeeld (via MyProximus app met SIM) werkt niet voor mij. Tot december - dus voor de update - werkte Proximus Public Wi-Fi perfect op mijn smartphone. Wie kan mij helpen, heb al vanalles geprobeerd van tips hier op het forum? Bedankt.

 

 


7 reacties

Bedankt, net geprobeerd maar blijft hetzelfde: geen verbinding met Proximus Public Wi-Fi ☹️

voor anonieme identiteit heb je daar ook ***@proximuswifi.be ingevuld of het dan werkt 

Mijn gsm is een Xiaomi Redmi Note 10s... Is sinds update in december en erg vervelend...

Ook dit werkt niet: 

 

Ik heb dit ingegeven maar lukt niet:

 

Bedankt Martin. Ik heb geprobeerd wat er in dat topic staat (de tip van de Franse) maar lukt nog niet. TTLS werkt niet. Domein aanpassen naar ip.belgacom... werkt niet. Certificaat niet valideren werkt niet. Zelfs sim kaart verwijderen, opnieuw opstarten, MyProximus app verwijderen... niets helpt.

Probeer eventueel manueel de instellingen te doen, lees dit eerst eens want er waren ook problemen sedert een update om dit manueel in te stellen → Public Wifi met Pay and Go Plus | Proximus Forum

en hoe het probleem dan daar ook opgelost kon worden.

Reageer