Vraag

Port fowarding localhost:8080

  • 17 May 2018
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

Ik heb mijn android phone met mijn PC gekoppeld via USB en probeer port forwarding te doen werken voor localhost:8080.
Ik heb in instellingen van mijn telefoon opties voor ontwikkelaars en USB-foutopsporing aanstaan.
In Chrome dev tools (remote device) heb ik bij settings discover usb devices aangevinkt en een rule voor localhost:8080 aangemaakt en port forwarding aangevinkt.
Android phone verschijnt als geconnecteerd. Wanneer ik er op klik, staat voor port forwarding een rood bolletje also connectie daar niet is gelukt.
Ik heb ook al geprobeerd om via proximus/advanced settings/lan servers de 8080 toe te voegen, maar dat lost het probleem niet op.
Ik kan allerlei sites vanop GSM in chrome dev tools tonen, maar bij localhost:8080 krijg ik de melding dat localhost de verbinding heeft geweigerd. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt en groeten,

Ingeborg

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Ingeborg, hiervoor kan je best even telefonisch contact opnemen met onze technische mobiele dienst op het gratis nummer 0800 22 800. Groetjes Freya
Dag Freya,
Ik heb hen gisteren opgebeld. Het zijn zij, die mij voorgesteld hadden om de vraag in het forum te stellen.
Groetjes,
Ingeborg
Tip: ondertussen kun je ook al eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum

Reageer