Vraag

Poorten openstellen voor app Intratone (videoparlofoon)


Reputatie 2

Ik heb al een paar keer geprobeerd om de app intratone te installeren op mijn tablet en mijn gsm. Maar dit lukt me niet. Volgens mijn syndic en concierge moet ik bij mijn provider vragen om poorten open te stellen.

Maar dit is voor mij volledig chinees.

Ik heb wel al de poorten via myproximus open gezet. Maar die van de modem nog niet. Ik weet begot niet wat in te vullen bij het poort mapping formulier.

Trouwens momenteel heb ik de 3 poorten open gezet : 23, 80 en 443. Maar is het wel nodig om ze alle 3 open te zetten ?

Kan iemand van Proximus de poorten van mijn modem van op afstand open zetten ?

 


32 reacties

Ok :thumbsup_tone3:

Reputatie 2

Hier ben ik terug. Heb alles nog eens goed doorgenomen.

Ik geef het op en stuur een mailtje naar intratone … 

Pfff :(

 

Aan iedereen die geprobeerd heeft me te helpen : van harte bedankt voor jullie tijd !!

 

Reputatie 7
Badge +4

Niet opgeven mogelijk kan intratone u verder helpen

Dat vind ik ook want al te dikwijls komt van hen het antwoord dat je bij je provider terecht moet, dus ik hoop dat er toch wel iemand wel moeite wilt doen om dit dieper uit te vissen. 

Reputatie 6
Badge +3

Er is nog een andere mogelijkheid om picture in picture aan te zetten zie hier: https://www.samsung.com/uk/support/mobile-devices/how-do-i-manage-my-apps/ (special permissions). Buiten dat kan je niet heel veel meer doen dan contact met hen opnemen.

wie weet vind je nog wel een mogelijkheid 

Reputatie 6
Badge +3

Er ook een incompatibiliteit zijn met een beveiligingsupdate van Samsung zijn aangepaste Android versie. Maar dat kan enkel de helpdesk door een foutrapport te maken en door te sturen.

Reageer