plan trekken met 5 of 6 polige stekker terwijl men bij nieuwe klanten alles gratis installeert

  • 2 October 2011
  • 3 reacties
  • 730 Bekeken

beste,

wat fijn al die voordelen die je als nieuwe klant bij belgacom mag genieten, gratis installatie, pack gratis tv, gratis activering zelfs een tv van 22 inch

wow, het kan allemaal niet op !!!

maar wat voor jullie klanten die reeds meer dan 5 jaar bij belgacom zijn?

ik heb zo af & toe wel eens problemen met mijn verbinding, ze zou ook niet optimaal zijn volgens een technisch medewerker omdat ik nog steeds een filter en een 5 polige stekker heb

deze had volgens haar reeds lang een 6 polige stekker moeten zijn

ik heb echt geen zin om zelf op goed geluk technieker te gaan spelen en te gaan knoeien met kabels (zonder te weten of ik het dan wel juist doe) om een "service" in orde te krijgen die ik peperduur betaal per maand....

op mijn vraag: of er een technieker kan langskomen, om dit te plaatsen kreeg ik als antwoord:

ja !! maar dat kost wel 80 euro !!

wel beste mensen, ik ga me die 80 euro zeker sparen want in april 2012 loopt mijn contract bij jullie ten einde, en zal ik er zeker voor zorgen dat jullie minstens 1 maand op voorhand een aangetekende brief mogen ontvangen

ik zal in maart 2012 dan ook zeker & vast eens bij "voo" informeren, wat hun service bij nieuwe & bestaande klanten inhoud

mvg

fb239811

3 reacties

Ik begrijp uw frustratie, maar pas dan wel op als je overstapt bij een andere, dat je op den duur wel meer dan 80 euro zal uitgeven en als er daar dan praktische problemen zijn dan zullen ze ook wel aanrekenen om het bij u thuis in orde te brengen !
Desalnietemin, moest het je interesseren, dan kan je op mijn blog wat info vinden omtrent het aansluiten van de 6-polige stekker en dit is wel gratis Knipogen ==> http://bgctv.skynetblogs.be/#vdsl2splitterbeschrijving

PS: Mijn dochter is van voo overgestapt naar bgc (er zijn dus overal wel problemen hé !!!)
als je maar één aansluitpunt hebt is er geen verschil tussen NTP2007 en de adapter van 5 naar 6 polen

mvg
één aansluitpunt en geen aftakkingen (naar een bijkomende bel bvb , al wordt dit niet veel meer gedaan)

Reageer