Beantwoord

Ping

  • 13 February 2019
  • 52 reacties
  • 2832 Bekeken

hallo,
sinds maandag heb ik plots een super slechte ping om te gamen. en als ik een trace route doe zie ik dat dit:
187 ms 211 ms 200 ms 1.240-176-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be [91.176.240.1]
mijn slechte ping veroorzaakt. zijn er problemen bij belgacom? en zal dit opgelost geraken?
icon

Beste antwoord door SamuelD 13 February 2019, 17:07

Bekijk origineel

52 reacties

Zelfde hier, probleem opgelost, plis share solution
Geen idee of jullie iets hebben aangepast maar vandaag ziet alles er weer rooskleurig uit.
Route wordt niet meer langs de US geredirect en blijft gewoon in Duitsland richting de runescape servers 😃
Spijtig dat het zo lang heeft moeten duren maar het belangrijkste is dat er uiteindelijk een oplossing uit de bus is gekomen. Hopelijk blijft dit in de toekomst stabiel.

Fix dit aub, ik heb al een week niet kunnen endgame spelen want je hebt daar minstens 50 ms of minder voor nodig.
Ik vind dit zeer jammer dat er dit nog niet is opgelost.
Kan er iemand van proximus meedelen hoelang dit probleem nog zal duren en wanneer het kan worden gefixt?
Reputatie 7
Badge +4
Nog geen update, Tom, van zodra we meer weten, weet jij het ook!
Ik vraag het even na bij de bevoegde diensten.

Is hier ondertussen al een update over?
Beste,

Wij hebben hier net hetzelfde probleem, hieronder even een screenshot van alle ping naar de verschillende webservers van RuneScape:
https://i.gyazo.com/308bc99cdb55bb4290fa51977393cc52.png
Wat heel merkwaardig is is dat de ping naar veel Amerikaanse servers (zie vlag), beter is dan de ping naar veel Europese servers.

Ter verduidelijking* Links is de server nummer, daarna het aantal spelers, en de laatste nummer is het ping.

Las ik dat hier donderdag een update over zou komen/oplossing?
Zit met hetzelfde probleem, ik kan niet spelen, het is nu al een week zo, ik heb betere connectie op amerikaanse werelds dan europeaanse werelds... kan hier is snel naar gekeken worden. 1 - 2 dagen vind ik nog niet zo erg... maar 1 week, begint wel lang te duren nu...

alle europeaanse servers hebben 280 - 300 ping
sommige amerikaanse servers hebben maar 150 ping of meer maar nog altijd beter dan de servers super dicht bij mij ... kan toch niet.. .
30-40ms met Unlimited VPN, geen kredietkaart nodig en veel betaalopties zoals bv. Bancontact.
Wel jammer dat we het zo moeten tijdelijk oplossen..
hoe groot is de ping hiermee ?
Ik heb nu ook dezelfde VPN als Matthias aangeschaft.
Dit is jullie probleem en kost ONS geld...
zoals michaelgr aangaf, inderdaad graag een update. We wachten hier nu al enkele tijd op. Zelf ben ik jammer genoeg ook genoodzaakt geweest om gebruik te maken van een VPN service...
Ik vraag het even na bij de bevoegde diensten.
Is er toevallig meer informatie over wat het probleem juist inhoudt en eventueel hoelang het zou kunnen duren tot het opgelost is (indien er al een oplossing is gevonden)? Want het probleem zou vorige week donderdag reeds geïdentificeerd zijn. Met "Momenteel is ons IT team hier nog steeds mee bezig." zijn we helaas niet zo veel. 😕
@Matthias D
https://www.vpnunlimitedapp.com/en/extras/personal-static-ip
Is dit dan wat je genomen hebt? Je krijgt een uniek ip adres, denk je dat dit zou werken in ons geval?
Zoja ga ik het wss ook aanschaffen
Ik zit er wat mee in.. Als botters een ip gebruikt hebben op die vpn en jij hebt dat ip nu toevallig zou je kunnen geband worden :/
De kans is klein, maar die is er wel.
Proximus fix your shit pleaaaaaaase 😡
VPN Unlimited 1+ 7 dagen gratis voor 1 maand 10 euro
Ik heb een VPN gekocht waardoor dit probleem voorlopig opgelost is. Jammer dat ik moet betalen voor iets waar proximus de fout in heeft.. hopelijk is iedereen hier snel van verlost.
Welke vpn heb je gekocht?
Ik heb een VPN gekocht waardoor dit probleem voorlopig opgelost is. Jammer dat ik moet betalen voor iets waar proximus de fout in heeft.. hopelijk is iedereen hier snel van verlost.
😭 👎
Ik heb hetzelfde probleem. Hoop dat het snel opgelost wordt aangezien het op deze manier niet speelbaar is.
Zit hier met hetzelfde probleem, ken ook een paar die bij Proximus zitten en juist dezelfde problemen ondervinden. Hopelijk zal dit snel opgelost worden!!
Dit blijft maar geduren en is onmogelijk om te gamen... zeer frustrerend!
Reputatie 7
Badge +4
Momenteel is ons IT team hier nog steeds mee bezig.
Iemand zegt daar een ANTWOORD tegen donderdag, dus mogelijk nog geen oplossong tegen dan?
RIP
https://www.reddit.com/r/2007scape/comments/aqhszp/am_i_the_only_one_in_europe_living_in_belgium_who/
https://www.reddit.com/r/2007scape/comments/aqhrg9/high_ping_issues/

Reageer