Beantwoord

Ping

  • 13 februari 2019
  • 52 reacties
  • 2093 Bekeken


Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ter bijkomende info: Hier klagen er ook nog anderen over
>
Zeer hoge ping bij Proximus en Scarletgebruikers?
Dat is het zelfde probleem waar wij over klagen. Iedereen die bij proximus/belgacom zit als provider heeft dit probleem op het zelfde spel. Alleen mensen bij telenet niet.
https://www.reddit.com/r/2007scape/comments/aqhszp/am_i_the_only_one_in_europe_living_in_belgium_who/
https://www.reddit.com/r/2007scape/comments/aqhrg9/high_ping_issues/
Iemand zegt daar een ANTWOORD tegen donderdag, dus mogelijk nog geen oplossong tegen dan?
RIP
Reputatie 7
Badge +4
Momenteel is ons IT team hier nog steeds mee bezig.
Dit blijft maar geduren en is onmogelijk om te gamen... zeer frustrerend!
Zit hier met hetzelfde probleem, ken ook een paar die bij Proximus zitten en juist dezelfde problemen ondervinden. Hopelijk zal dit snel opgelost worden!!
Ik heb hetzelfde probleem. Hoop dat het snel opgelost wordt aangezien het op deze manier niet speelbaar is.
😭 👎
Ik heb een VPN gekocht waardoor dit probleem voorlopig opgelost is. Jammer dat ik moet betalen voor iets waar proximus de fout in heeft.. hopelijk is iedereen hier snel van verlost.
Ik heb een VPN gekocht waardoor dit probleem voorlopig opgelost is. Jammer dat ik moet betalen voor iets waar proximus de fout in heeft.. hopelijk is iedereen hier snel van verlost.
Welke vpn heb je gekocht?
VPN Unlimited 1+ 7 dagen gratis voor 1 maand 10 euro
Ik zit er wat mee in.. Als botters een ip gebruikt hebben op die vpn en jij hebt dat ip nu toevallig zou je kunnen geband worden :/
De kans is klein, maar die is er wel.
Proximus fix your shit pleaaaaaaase 😡
@Matthias D
https://www.vpnunlimitedapp.com/en/extras/personal-static-ip
Is dit dan wat je genomen hebt? Je krijgt een uniek ip adres, denk je dat dit zou werken in ons geval?
Zoja ga ik het wss ook aanschaffen
Is er toevallig meer informatie over wat het probleem juist inhoudt en eventueel hoelang het zou kunnen duren tot het opgelost is (indien er al een oplossing is gevonden)? Want het probleem zou vorige week donderdag reeds geïdentificeerd zijn. Met "Momenteel is ons IT team hier nog steeds mee bezig." zijn we helaas niet zo veel. 😕
Reputatie 6
Badge +3
Ik vraag het even na bij de bevoegde diensten.
zoals michaelgr aangaf, inderdaad graag een update. We wachten hier nu al enkele tijd op. Zelf ben ik jammer genoeg ook genoodzaakt geweest om gebruik te maken van een VPN service...
Ik heb nu ook dezelfde VPN als Matthias aangeschaft.
Dit is jullie probleem en kost ONS geld...
Reputatie 7
Badge +5
hoe groot is de ping hiermee ?
30-40ms met Unlimited VPN, geen kredietkaart nodig en veel betaalopties zoals bv. Bancontact.
Wel jammer dat we het zo moeten tijdelijk oplossen..
Zit met hetzelfde probleem, ik kan niet spelen, het is nu al een week zo, ik heb betere connectie op amerikaanse werelds dan europeaanse werelds... kan hier is snel naar gekeken worden. 1 - 2 dagen vind ik nog niet zo erg... maar 1 week, begint wel lang te duren nu...

alle europeaanse servers hebben 280 - 300 ping
sommige amerikaanse servers hebben maar 150 ping of meer maar nog altijd beter dan de servers super dicht bij mij ... kan toch niet.. .
Beste,

Wij hebben hier net hetzelfde probleem, hieronder even een screenshot van alle ping naar de verschillende webservers van RuneScape:
https://i.gyazo.com/308bc99cdb55bb4290fa51977393cc52.png
Wat heel merkwaardig is is dat de ping naar veel Amerikaanse servers (zie vlag), beter is dan de ping naar veel Europese servers.

Ter verduidelijking* Links is de server nummer, daarna het aantal spelers, en de laatste nummer is het ping.

Las ik dat hier donderdag een update over zou komen/oplossing?
Ik vraag het even na bij de bevoegde diensten.

Is hier ondertussen al een update over?
Reputatie 7
Badge +4
Nog geen update, Tom, van zodra we meer weten, weet jij het ook!
Fix dit aub, ik heb al een week niet kunnen endgame spelen want je hebt daar minstens 50 ms of minder voor nodig.
Ik vind dit zeer jammer dat er dit nog niet is opgelost.
Kan er iemand van proximus meedelen hoelang dit probleem nog zal duren en wanneer het kan worden gefixt?

Reageer