Skip to main content

Op mijn origineel skynet mailadres (fa0*****@skynet.be) krijg ik af en toe phishing mails.

Is het niet mogelijk om dit mailadres te verwijderen vermits dit niet meer gebruikt wordt ?

@Jan 

kan je de mailaccount (fa...@skynet.be) vermelden op je profiel a.u.b.?

In vind deze niet terug in het systeem.

 

Geert


@GeertC De mailaccount (fa...@skynet.be) staat in het vak van mijn telefoonnummer.


@Jan 

Wanneer je inlogt op je My Proximus account en je gaat naar mijn berichten. Vind je deze mailbox dan nog terug?

 

Geert


@GeertC 

“Mijn berichten” vind ik niet terug in My Proximus.

Ik zie wel mijn aliassen staan (allen @proximus.be)


@GeertC 

Ik log terug in op “My Proximus” en opeens zijn mijn mail aliassen verdwenen.

 


@Jan 

de mailbox is inmiddels verwijderd stel ik vast.

 

Geert


@GeertC 

Ik kan nog steeds mails sturen naar dat oud skynet adres.


@GeertC 

Zopas nog phishing mails ontvangen op dat adres van “Engie” om mijn betaalgegevens aan te passen.

Dus dat mailadres bestaat nog steeds, alhoewel dat adres niet te vinden is in My Proximus.


Als ik mijn mails bekijk via webmail (gebruik ik nooit) staat daar als account fa0*****@skynet.be dus het adres bestaat nog wel degelijk.


@Jan Ik zie dat er aan het mailadres dat in je profiel staat 2 aliassen gekoppeld zijn. Gaat het daar over?


@DaisyS 

Het gaat over het originele oude skynet mailadres (het staat in mijn profiel bij mijn telefoonnummer) dit adres was zogezegd verwijderd volgens GeertC maar het bestaat nog steeds.


@Jan Dit bestaat inderdaad nog gezien dat uw aliassen daar aangekoppeld zijn. Dus dit is het e-mail adres waar je standaard mee werkt.


@DaisyS 

OK dat is dan duidelijk, dan laten we het zo.

Ik let wel op als er phishing mails toekomen.