Vraag

pay & go mobiel internet

  • 7 December 2019
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

ik heb een pay & go kaart gekocht voor mijn zoon en deze geregistreerd.

Nu lukt bellen wel maar mobiel internet werkt niet.

Ik zie hier dat het kan dat er iets moet aangepast worden bij Proximus zelf.

Klopt dit?

 

gr

Pieter

 


3 reacties

en de instellingen staan die juist > je kunt hier eens kijken als je toestel er tussen staat om de instellingen te controleren/overlopen > http://proximus.be/toestelhulp 

 

PS: Iemand die van proximus zelf is komt pas maandag terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +4

Indien uw toestel correct is ingesteld kunt uw best eens bellen naar 0800 22800 technische ondersteuning want voor maandag komen hier geen Proximus medewerkers meer langs op dit publieke forum

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html

bv. apn internet.proximus.be

 

Reputatie 7
Badge +4

Pieter,

 

Kan je mij hiervoor even een privé bericht sturen met daarin het nummer?

Reageer