Vraag

Paswoord voor Proximus mail werkt niet : is het verschillend van paswoord voor Forum ?

  • 13 October 2020
  • 11 reacties
  • 1042 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste Forum medewerker,

Als in inlog op het forum met gebruiker isaleo@skynet.be gebruik ik een paswoord, laten we zeggen P.

Als ik met mijn proximus mails via een Chrome browser wil lezen (https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html) met zelfde gebruiker isaleo@skynet.be en paswoord P dan negeert het programma gewoon mijn inlog en vraagt opnieuw mijn proximus mail en paswoord (geen capslock probleem). Dit heeft nochtans gewerkt op 21/8/2020.

  1. Is er iets veranderd ? Is dat een ander paswoord ? Is het paswoord vervallen ? Is het paswoord teveel verkeerd ingevoerd (bv. max. 3 pogingen)

→ ik krijg geen foutbericht en moet me dus tot het forum wenden.

  1. Kan men ook een deftig foutbericht geven als er iets mis is, of is er een goede reden waarom er geen foutbericht kan gegeven worden ?

 

Leo D’haese


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 4
Badge +1

op een forum inloggen is niet hetzelfde als op je mailserver inloggen…, dat zijn 2 verschillende dingen, ook als je hetzelfde paswoord zou gebruiken voor beide. Het is dus niet omdat je een bepaald paswoord wijzigt op een forum-inlog dat daarmee ook je mail-paswoord zou wijzigen.

Als je vroeger een paswoord had op je mails  van skynet, dien je dat verder te gebruiken, of het te wijzigen naar hetzelfde  van je forum als je dat gemakkelijker vind

@Leo en Isabelle 

FYI: - https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-je-mailbox/wachtwoord-van-je-mailbox.html

  - 

Ik heb nog steeds problemen met de toegang tot mijn mailbox via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html Ik wijzig het paswoord in “My Proximus” “producten” mailbox en probeer dan daarmee in te loggen en lukt niet.

Ik gebruik nochtans dezelfde mailboxnaam als beschreven in My Proximus, namelijk tibby@skynet.be, en hetzelfde paswoord. Wat loopt daar mis ?

Ik heb voor het niet werken van het inloggen een nieuwe topic geplaatst want blijkbaar lost de info die jullie geven het probleem niet op dus is het misschien een ander probleem.

Kunnen jullie dan hier het probleem oplossen waarom ik geen deftig foutbericht krijg als ik probeer in te loggen in proximus mail. ? Er flitst misschien wel een foutbericht maar dat gaat zo snel dat geen mens dat kan lezen. En zolang ik geen juiste diagnose krijg kan ik het probleem niet oplossen.

FYI: eventueel zou je het wachtwoord kunnen veranderen wie weet werkt het dan terug !

 → wachtwoord-van-je-mailbox

Ik heb nu al voor de derde keer mijn paswoord gewijzigd, voor de 2 mailboxen die er in MyProximus staan, en ik kan nog steeds niet inloggen via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html met exact dezelfde naam tibby@skynet.be als naam van de naam van de mailbox in MyProximus. 

Dit is de derde keer dat men mij dit vraagt, de derde keer dat het niet lukt. Zolang er geen goede diagnose is gemaakt en er iets gewijzigd wordt langs Proximus kant zal dat dus niet lukken hé.

 

Proximus forummedewerkers zouden dit inderdaad eens moeten doorgeven aan de verantwoordelijke bevoegde dienst ter verder onderzoek. 

Waarom krijg ik geen antwoord ?

Hoe kan ik klacht neerleggen bij de ombudsman ?

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb het emailadres even nagekeken, maar zie op eerste zicht niets mis ermee. Alles staat open (geen blokkeringen).

Heeft u het ook al eens met een andere browser dan Chrome proberen in te loggen?

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit lijkt mij verdacht veel op een c. 1 maand geleden door mij en anderen (ook op het Fr-forum) gemeld probleem, maar sinds c. 2 weken geleden niet meer voor gehad

Proximus webmail | Proximus Forum

Sinds vanmiddag weer webmail probleem

geen reactie na ingave login & password in edge & firefox of teveel mislukte pogingen met correct passwword

geen probleem toegang via bv. thunderbird

die fout steekt inderdaad regelmatig eens terug de kop op!

De workaround om via EDGE toegang te krijgen tot de webmail werkt terug, via Chrome heeft het nog nooit gewerkt.

Conclusie: met workaround kan ik leven