Vraag

Paswoord Proximus mailbox vervalt om de haverklap

  • 23 July 2017
  • 0 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb internetaansluiting via Proximus, maar gebruik een externe mailbox (geen Proximus) voor mijn e-mailverkeer. E-mail binnenhalen is geen probleem, want dat loopt via de url en paswoord van de externe provider. Mail uitsturen via de Proximus smtp-server relay.proximus.be is een probleem sinds ik een Apple heb aangeschaft: blijkbaar vraag Apple authenticatie bij het uitsturen van e-mail, en daarvoor gebruik ik mijn vroegere Skynet-mailbox en paswoord. Behalve voor de uitgaande-mail-authenticatie gebruik ik de Skynet/Proximus mailbox nooit, en nu wordt die blijkbaar op regelmatige tijdstippen door Proximus automatisch afgesloten omdat er geen mail in- en uitgaat. Ik had al een programmaatje geactiveerd om minstens een keer per maand een mail naar de mailbox te sturen, maar dat helpt blijkbaar niet... Is er geen intelligentere oplossing om die opkuisactie van Proximus te omzeilen? Want dat betekent dat ik geen mail kan uitsturen totdat ik met de support gebeld heb... Bedankt & groetjes
kristin

0 reacties

Geen reactie

Reageer