Vraag

Pas tijdelijk aangepast maar geen datum

  • 14 October 2021
  • 7 reacties
  • 51 Bekeken

Beste, 

 

Ik heb aangezien mijn lange reis naar het buitenland tijdelijk mijn abonnement pas telefonisch aangepast. Tijdelijk geen tv en minder snel internet. Maar ik krijg enkele dagen geleden een email met het verzoek de modem terug in te leveren voor 31 oktober. Ik vermoed dat dit fout is of dat de datum van activering niet is verwerkt. Ik kom terug op 6 november dus als kan terug activeren vanaf 1 november. Kan dit aub nagekeken worden? Dank bij voorbaat,

 

Dirk Caers

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk caers 

ik zie dat het gaat om de TV box aangezien TV werd opgezegd.  Modem hoort nog bij het internet en blijft behouden.

ik zal een dossier opmaken en bij me houden

ik stel voor om de decoder nog even te laten waar hij is: over 14d  kan hij terug geactiveerd ? ik bekijk de mogelijkheden volgende week.

Groeten

Tina

 

Beste Tina,

 

Bedankt voor de snelle reactie. Er is wel iemand die tijdens mijn vakantie veel thuis is en daarop zou ik toch de tv terug willen activeren. Indien mogelijk vanaf morgen of vandaag al aub. Internet mag je tevens terug activefen naar snel internet.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Dirk Caers

 

Reputatie 7
Badge +3

@dirk  caers

dus eigenlijk asap alles terug zoals het was ?

ik zal nakijken wat er nog mogelijk is met het lopende order.

Groeten

tina

 

 

Ja inderdaad aub alles terug zoals voordien indie mogelijk vanaf morgen anders asap. Groeten 

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk caers 

hopelijk werken de systemen mee… we doen ons best

Ok merci

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk caers 

Beste,

ondertussen is alles terug gewoon actief 

vriendelijke groeten

Tina

Reageer