Vraag

packet loss

  • 21 November 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Sinds 4 weken heb ik last van packet loss. Eerst hadden we een proximus router in de kelder met een orange versterker en dit werkte perfect maar sinds 4 weken kreeg ik die packet loss. De technische dienst van proximus zeiden dat de oorzaak kwam door de versterker van orange. Nu ik die heb veranderd naar proximus versterkers blijf ik het probleem hebben. Vandaag is de technieker gekomen om de wifi boosters op de juiste stand te zetten maar tevergeefs. Ik krijg zelfs tot 49.9% packet loss. Dit heb ik allemaal ervaren tijdens het spelen op de ps4 en op de computer. Ik krijg bij beide packet loss. En ze zijn ook beide aangesloten via een kabel vanuit de wifi booster van proximus. Ik weet niet waar het probleem ligt kan iemand me helpen?


1 reactie

Ter info:

Best reeds zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.

Reageer