Beantwoord

Overstap van Telenet naar Tuttimus erger dan tanden trekken

  • 24 May 2018
  • 5 reacties
  • 833 Bekeken

Hallo,

wie had er hier nog problemen met het verkrijgen van een afspraak voor installatie en activatie binnen in een nieuwbouw (overschakeling van Telenet)?

Ik probeer al meer dan 14 dagen tevergeefs via alle mogelijk wegen een order in orde te krijgen en loop via e-mail, chat en telefoon altijd tegen dezelfde muur aan!

'Ja mevrouw, het order zit geblokkeerd, ze zijn eraan aan het werken, morgen is zeker in orde, ik begrijp uw frustratie'

Heeeeel veel blabla, maar geen enkele concrete oplossing. Ondertussen zit ik zonder internet, tv en vaste lijn. Met twee tieners in huis en als zelfstandige in bijberoep, hoef ik er geen tekeningetje bij te maken zeker? Dit kost mij handenvol geld aan mobiele data via de telefoon en ik denk dat ik mijn eerste grijze haar ondertussen ook gevonden heb.
icon

Beste antwoord door Beruthiel 7 June 2018, 10:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, adres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
en ik wacht nog steeds...
sinds eergisteren is het in orde, en dan nog enkel omdat een Proximuscenter verantwoordelijke zich er persoonlijk mee bemoeid heeft...
Reputatie 7
Badge +3
Fijn om te horen dat alles in orde voor jou is gekomen.Fijn weekend.Groetjes,Joël
Als het goed is, zeggen we het ook:

net een vriendelijke dame van Proximus aan de lijn die me een creditnota bezorgde die ruim alle extra kosten dekt die ik moest doen tijdens de maand dat ik geen service had, én nog drie gratis films erbovenop.

Reageer