Overschakeling van Scarlet naar Belgacom

  • 10 January 2011
  • 6 reacties
  • 2319 Bekeken

Zou iemand mij kunnen zeggen, of er downtime (tijdje zonder internet) zou zijn indien ik overschakel van Scarlet naar Belgacom? (Als ik alles al op voorhand installeer). Want zonder internet is een kleine ramp in het bedrijf...

Voor alle duidelijkheid (voor moest je afvragen waarom mijn naam BLGCM is en ik Scarlet heb): Bij mij thuis heb ik BelgacomTV, Internet + telefonie maar op 't bedrijf nog Scarlet (vroegere Planet Internet).

6 reacties

Beste,

Indien je dit bij Belgacom meldt dat je van een andere provider overkomt zullen zij het nodige doen en zal je in principe maar een half uurtje zonder internet zitten.

Groetjes

Kristof
Beste,

Ik dacht dat Belgacom Scarlet had overgenomen dus dat mag geen probleem zijn?
Ok, bedankt Kristof.

@ Woes: Ja, dat dacht ik ook. Maar toch is het nog een apart bedrijf, aparte klantendienst, aparte aanbod etc... Nuja, Belgacom vertraagt sowieso de snelheden van Scarlet. En met Scarlet heb ik écht slechte ervaringen!!! Heb er al mee in proces gelegen (uiteraard gewonnen) Ze rekenden mijn internet aan, maar ik zat al enkele weken zonder... (heb 3 weken zonder internet gezeten en men kon het bijna niet oplossen, dan naar Belgacom overgeschakeld en in één dag was 't gebakken :)
@BLGCM

Tis zoals de spreuk hé ; Soms blijf je beter waar je bent;)
Ik ga van Scarlet naar Belgacom hé! 3 jaar geleden bij mij thuis en nu op 't bedrijf.

Dus blijven waar ik ben (bij Scarlet) lijkt me geen optie ;)
Beste BLGCM,

Kristof.1913 heeft gelijk.

In principe gaat u een half uur zonder zitten omwille van de omschakeling.

Let er wel op de u vanaf dan het login en paswoord van Belgacom moet gebruiken.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer