Vraag

Outlook 2016 send/receive error.

  • 16 November 2019
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 237 reacties

Sinds gisteren heb ik “send/receive” error met Outlook 2016, er is niets veranderd aan mijn instellingen.

Webmail werkt normaal. Zijn er nog personen die deze problemen hebben ?

Windows 10 Pro Version 1909.

 


8 reacties

Ter info: in ieder geval komt er in het weekend hier niemand langs van Proximus zelf om je hierbij eventueel te kunnen helpen met dit probleem, in het weekend kun je wel gratis bellen naar de helpdesk op 0800 22 800. 

mss ook eens kijken of je hier iets mee verder zou komen > klik hier

Reputatie 7
Badge +4

Jan, ondervind je nog steeds problemen?

Reputatie 4
Badge +2

Charlotte, de problemen (sinds vorige vrijdag en tijdens het ganse weekend) zijn blijkbaar opgelost, dezelfde problemen had ik ook op mijn GSM met de Gmail app.

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor je feedback Jan. Moest je nog problemen ondervinden in de toekomst, aarzel zeker niet om ons een seintje te geven.
 

Reputatie 4
Badge +2

Er zijn terug problemen met email via Outlook 2016, ik heb nu geen send/receive errors maar de mails komen niet binnen op mijn PC.

Als ik een mail naar mijn eigen adres stuur komen de mails die op de mailserver staan wel binnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan 

Kan je wel mails verzenden en ontvangen via de webmail?

 

Geert

Reputatie 4
Badge +2

Geert,

Via webmail zijn er geen problemen en verzenden via outlook op mijn PC gaat ook (als test verzend ik naar mijn eigen adres) op dat moment komen de ongelezen mails binnen die ik heb zien staan op de Webmail.

Reageer