Vraag

Outlook 2007: Regelmatig foutmelding 'De UID van een bericht is onverwacht gewijzigd'

  • 26 January 2022
  • 11 reacties
  • 196 Bekeken

  • Apprentice
  • 6 reacties

Beste, 

Ik krijg in Outlook 2007 geregeld een popupvenster zoals hieronder. Mijn mails blijven wel binnenkomen, bevestigen van de fout  lukt niet altijd (venster keert direct terug).
Er werd niets aan de Outlook-instellingen gewijzigd.

 

 


11 reacties

Ter info: Er zijn verscheidene problemen met proximus (web)Mail, waar samen de hun leverancier aan gewerkt wordt om het op te lossen.

@Martin 

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik lees op het forum meerdere berichten ivm mailproblemen. Is er al uitzicht op wanneer deze eindelijk voorbij zullen zijn?

Dit probleem blijft aanhouden. Ik schakelde een deskundige in, die me vertelde, dat ik via onderstaande mij kon laten registreren. Enkele malen gedaan zonder enige reactie. : 

“Na het registreren zal iemand van Proximus de fout in het profiel oplossen. LINK “

Vanmorgen dan maar gebeld. De persoon in kwestie had er nog niet van gehoord. Stelde me voor om te rebooten, maar volgens mij zal dat niets oplossen. … Dus blijven we maar sukkelen. Grrrrr

Reputatie 7
Badge +5

@Pol_020 Kan je mij meedelen wat je probleem is? Kan je ook je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

Ik reageerde hierop. 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Pol_020 Indien ik iets voor jou wil doorgeven heb ik jouw gegevens nodig. Kan je die toevoegen aan je forumprofiel? En sinds wanneer dit is?

Ik denk dat ik het meeste heb opgegeven nu…..

Greetz,, Pol

Reputatie 7
Badge +5

@Pol_020 Sinds wanneer doet dit probleem zich bij jou voor? Over welk email adres gaat dit? 

Het probleem doet zich al een aantal maanden voor en mail ***@skynet.be

@Pol_020  FYI: BEST nooit privé gegevens op een openbaar forum zetten, waar iedereen dit kan lezen, maar wel in je forum profiel in de vakken aangeduid met privé.

Gedurende een uur kun je zelf nog je bericht bewerken.

Reputatie 7
Badge +5

@Pol_020 Ik heb een ticketje voor je aangemaakt. Alsook heb ik je bericht even aangepast. 

Reageer